
Σε δημοσίευση των τριμηνιαίων οικονομικών καταστάσεων προέβη η Dryships την περασμένη εβδομάδα, ενώ, επίσης, ανακοίνωσε το reverse split των μετοχών της εταιρείας αλλά και την απόκτηση δύο νέων πλοίων.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση των οικονομικών καταστάσεων για το πρώτο τέταρτο του έτους, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε $11,8 εκατ. ($17 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016) με ζημίες $8,1 εκατ. (έναντι ζημιών $55,9 εκατ. το 2016). Το TCE για το τρίμηνο έφτασε τα $5.617 ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου άγγιξε το 100%. Η ρευστότητα της εταιρείας, μετά το reverse split των μετοχών της εταιρείας, φτάνει τα $268,8 εκατ.
Επίσης, η εταιρεία ανακοίνωσε την παραλαβή δύο νέων πλοίων. Πρόκειται για ένα Kamsarmax κατασκευής 2014, χωρητικότητας 81.129 dwt, το οποίο πρόκειται να ναυλωθεί στη spot αγορά, η απόκτηση του οποίου είχε προαναγγελθεί από την εταιρεία κατά το προηγούμενο διάστημα. Το δεύτερο απόκτημα στο στόλο που διαχειρίζεται η Dryships, αποτελεί ένα Aframax, κατασκευής 2012 και χωρητικότητας 115.666 dwt. Η εταιρεία από την αρχή του έτους έχει παραλάβει 5 πλοία και αναμένει άλλα 12 έως το τέλος του 2017.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Γεώργιος Οικονόμου, ανέφερε ότι «η Dryships διένυσε μια μεγάλη διαδρομή την περασμένη χρονιά όπου παλέψαμε για την επιβίωση της εταιρείας. Έκτοτε, θωρακίσαμε τον ισολογισμό μας και σχεδόν διπλασιάσαμε το στόλο μας με την απόκτηση πλοίων σύγχρονης τεχνολογίας. Αναμένουμε την παραλαβή των νέων πλοίων που αποκτήσαμε κατά τους τελευταίους μήνες σε ιστορικά χαμηλές αξίες και ευελπιστούμε σε αύξηση των εσόδων μας κατά τα επόμενα τρίμηνα».
Ως το τέλος του έτους, μαζί με τα πλοία που αναμένεται η παραλαβή τους, η Dryships θα διαχειρίζεται στόλο που θα αποτελείται από 22 πλοία ξηρού φορτίου (13 Panamax, 4 Newcastlemax και 5 Kamsarmax), 4 πλοία υγρού φορτίου (1 VLCC, 1 Suezmax και 2 Aframax), 4 πλοία υγροποιημένου φυσικού αερίου (τύπου VLGC) και 6 πλοία εφοδιασμού ανοικτής θαλάσσης (2 πλοία παροχής υποστήριξης σε πλατφόρμες και 4 πλοία περιορισμού πετρελαιοκηλίδων).
Φωτό: dryships.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ