
Σε δημοσίευση των τριμηνιαίων οικονομικών καταστάσεων προέβη η Dryships την περασμένη εβδομάδα, ενώ, επίσης, ανακοίνωσε το reverse split των μετοχών της εταιρείας αλλά και την απόκτηση δύο νέων πλοίων.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση των οικονομικών καταστάσεων για το πρώτο τέταρτο του έτους, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε $11,8 εκατ. ($17 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016) με ζημίες $8,1 εκατ. (έναντι ζημιών $55,9 εκατ. το 2016). Το TCE για το τρίμηνο έφτασε τα $5.617 ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου άγγιξε το 100%. Η ρευστότητα της εταιρείας, μετά το reverse split των μετοχών της εταιρείας, φτάνει τα $268,8 εκατ.
Επίσης, η εταιρεία ανακοίνωσε την παραλαβή δύο νέων πλοίων. Πρόκειται για ένα Kamsarmax κατασκευής 2014, χωρητικότητας 81.129 dwt, το οποίο πρόκειται να ναυλωθεί στη spot αγορά, η απόκτηση του οποίου είχε προαναγγελθεί από την εταιρεία κατά το προηγούμενο διάστημα. Το δεύτερο απόκτημα στο στόλο που διαχειρίζεται η Dryships, αποτελεί ένα Aframax, κατασκευής 2012 και χωρητικότητας 115.666 dwt. Η εταιρεία από την αρχή του έτους έχει παραλάβει 5 πλοία και αναμένει άλλα 12 έως το τέλος του 2017.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Γεώργιος Οικονόμου, ανέφερε ότι «η Dryships διένυσε μια μεγάλη διαδρομή την περασμένη χρονιά όπου παλέψαμε για την επιβίωση της εταιρείας. Έκτοτε, θωρακίσαμε τον ισολογισμό μας και σχεδόν διπλασιάσαμε το στόλο μας με την απόκτηση πλοίων σύγχρονης τεχνολογίας. Αναμένουμε την παραλαβή των νέων πλοίων που αποκτήσαμε κατά τους τελευταίους μήνες σε ιστορικά χαμηλές αξίες και ευελπιστούμε σε αύξηση των εσόδων μας κατά τα επόμενα τρίμηνα».
Ως το τέλος του έτους, μαζί με τα πλοία που αναμένεται η παραλαβή τους, η Dryships θα διαχειρίζεται στόλο που θα αποτελείται από 22 πλοία ξηρού φορτίου (13 Panamax, 4 Newcastlemax και 5 Kamsarmax), 4 πλοία υγρού φορτίου (1 VLCC, 1 Suezmax και 2 Aframax), 4 πλοία υγροποιημένου φυσικού αερίου (τύπου VLGC) και 6 πλοία εφοδιασμού ανοικτής θαλάσσης (2 πλοία παροχής υποστήριξης σε πλατφόρμες και 4 πλοία περιορισμού πετρελαιοκηλίδων).
Φωτό: dryships.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης για νεότευκτα πλοία σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Στο πλαίσιο αυτό, την…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., ως Χρυσός Χορηγός της Γυναικείας Ομάδας Βόλεϊ του Α.Ο.Φ. Πορφύρας, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την έναρξη λειτουργίας…

Η Αφρική αγκαλιάζει μια νέα γενιά υποθαλάσσιας τεχνολογίας, με την εγκατάσταση των πρώτων ROV XLX EVO III της Forum Energy Technologies (FET) στα έργα…

Θετικά είναι τα «σήματα» που εκπέμπει το τελευταίο διάστημα η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να σημειώνουν άνοδο για δεύτερη διαδοχική εβδομάδα.…

Ο όμιλος Grimaldi, μέσω ανάρτησής του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία του (Cooperation Framework Agreement ‒ CFA) με την China Merchants…

Η νέα τεχνολογία ηλεκτροκαυσίμων (eFuels) κάνει ένα ακόμα βήμα προς την εμπορική της ωρίμανση, καθώς η Liquid Wind και η Umeå Energi ολοκλήρωσαν όλες…

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε ότι όλες οι εμπορικές συνομιλίες με τον Καναδά τερματίστηκαν μετά από αυτό «δόλια διαφήμιση» -όπως την αποκάλεσε-…

Υψηλές είναι οι βλέψεις της Airbus για τον διεθνή στόλο αεροσκαφών μεταφοράς εμπορευμάτων. Συγκεκριμένα, ο κατασκευαστής αεροσκαφών εκτιμά ότι, σε βάθος εικοσαετίας, ο στόλος…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ