
Οι τρεις ενώσεις της Δανίας που εκπροσωπούν από κοινού όλους τους τομείς δράσης της ναυτιλιακής βιομηχανίας της χώρας και συγκεκριμένα οι ενώσεις: Danish Shipowners’ Association, The Shipowners’ Association of 2010 και The Danish Car Ferry Association, αποφάσισαν όχι μόνο να συνεχίσουν να διαθέτουν κοινή γραμματεία, όπως ισχύει μέχρι σήμερα, αλλά και να μοιράζονται πλέον την ίδια οπτική ταυτότητα.
Ταυτόχρονα, η Ένωση των Δανών Εφοπλιστών (Danish Shipowners’ Association) προχωρά σε αλλαγή του ονόματός της σε «Danish Shipping». Η νέα ονομασία εγκρίθηκε από την ετήσια Γενική Συνέλευση της Ένωσης. Αλλαγή ονομασίας, όμως, είχαμε και στην περίπτωση της «The Danish Car Ferry Association», η οποία πλέον θα ονομάζεται «Danish Ferry Association».
Η Ένωση Δανών Εφοπλιστών από την ίδρυσή της το 1884 έχει διαγράψει μία επιτυχή πορεία, ενώ οι σημερινές αλλαγές, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση της Ένωσης, αποτελούν μέρος του διαρκούς μετασχηματισμού της στο πέρασμα του χρόνου, με σεβασμό, πάντα, στη μακρά παράδοση της ναυτιλιακής βιομηχανίας της χώρας.
Σχολιάζοντας τη μετονομασία της Ένωσης, ο Claus V. Hemmingsen, Πρόεδρος του Danish Shipping και Group Vice CEO, A.P. Møller – Mærsk A/S ανέφερε πως «η αλλαγή συνιστά μέρος της συνολικής μας στρατηγικής με στόχο να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε ως ένας σύγχρονος επιχειρηματικός οργανισμός αλλά και ως σύγχρονη ένωση εργοδοτών, που αποτελεί την φωνή της μεγαλύτερης εξαγωγικής βιομηχανίας της Δανίας αλλά και ένα σημείο αναφοράς για τις ναυτιλιακές εταιρείες της χώρας». Για το λόγο που ώθησε την Ένωση να αλλάξει την ονομασία της, ο Claus V. Hemmingsen σημειώνει πως η αλλαγή έγινε για να «βελτιώσουμε την επιρροή μας» αλλά και για να «καταστήσουμε το όνομά μας πιο σαφές και ξεκάθαρο».
Το νέο λογότυπο της Ένωσης, είναι εμπνευσμένο από τον Kώδικα Morse, που για χρόνια αποτελούσε την κύρια μέθοδο επικοινωνίας εντός της παγκόσμιας ναυτιλιακής κοινότητας. Με το νέο λογότυπο οι Δανοί εφοπλιστές θέλουν να δείξουν πως παραμένουν πιστοί στην παράδοση αλλά και τον διεθνή τους προσανατολισμό.
Φωτό: danishshipping.dk & ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-BERND WUESTNECK
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ