
Οι τρεις ενώσεις της Δανίας που εκπροσωπούν από κοινού όλους τους τομείς δράσης της ναυτιλιακής βιομηχανίας της χώρας και συγκεκριμένα οι ενώσεις: Danish Shipowners’ Association, The Shipowners’ Association of 2010 και The Danish Car Ferry Association, αποφάσισαν όχι μόνο να συνεχίσουν να διαθέτουν κοινή γραμματεία, όπως ισχύει μέχρι σήμερα, αλλά και να μοιράζονται πλέον την ίδια οπτική ταυτότητα.
Ταυτόχρονα, η Ένωση των Δανών Εφοπλιστών (Danish Shipowners’ Association) προχωρά σε αλλαγή του ονόματός της σε «Danish Shipping». Η νέα ονομασία εγκρίθηκε από την ετήσια Γενική Συνέλευση της Ένωσης. Αλλαγή ονομασίας, όμως, είχαμε και στην περίπτωση της «The Danish Car Ferry Association», η οποία πλέον θα ονομάζεται «Danish Ferry Association».
Η Ένωση Δανών Εφοπλιστών από την ίδρυσή της το 1884 έχει διαγράψει μία επιτυχή πορεία, ενώ οι σημερινές αλλαγές, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση της Ένωσης, αποτελούν μέρος του διαρκούς μετασχηματισμού της στο πέρασμα του χρόνου, με σεβασμό, πάντα, στη μακρά παράδοση της ναυτιλιακής βιομηχανίας της χώρας.
Σχολιάζοντας τη μετονομασία της Ένωσης, ο Claus V. Hemmingsen, Πρόεδρος του Danish Shipping και Group Vice CEO, A.P. Møller – Mærsk A/S ανέφερε πως «η αλλαγή συνιστά μέρος της συνολικής μας στρατηγικής με στόχο να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε ως ένας σύγχρονος επιχειρηματικός οργανισμός αλλά και ως σύγχρονη ένωση εργοδοτών, που αποτελεί την φωνή της μεγαλύτερης εξαγωγικής βιομηχανίας της Δανίας αλλά και ένα σημείο αναφοράς για τις ναυτιλιακές εταιρείες της χώρας». Για το λόγο που ώθησε την Ένωση να αλλάξει την ονομασία της, ο Claus V. Hemmingsen σημειώνει πως η αλλαγή έγινε για να «βελτιώσουμε την επιρροή μας» αλλά και για να «καταστήσουμε το όνομά μας πιο σαφές και ξεκάθαρο».
Το νέο λογότυπο της Ένωσης, είναι εμπνευσμένο από τον Kώδικα Morse, που για χρόνια αποτελούσε την κύρια μέθοδο επικοινωνίας εντός της παγκόσμιας ναυτιλιακής κοινότητας. Με το νέο λογότυπο οι Δανοί εφοπλιστές θέλουν να δείξουν πως παραμένουν πιστοί στην παράδοση αλλά και τον διεθνή τους προσανατολισμό.
Φωτό: danishshipping.dk & ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-BERND WUESTNECK
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ