
Σε δελτίο τύπου που εξέδωσε η INTERCARGO, η διεθνής ένωση σημειώνει ότι υποστηρίζει την Ballast Water Management (BWM) αλλά αναγνωρίζει ότι η εφαρμογή της πρέπει να γίνει με τον πλέον αποδοτικό τρόπο. Με την BWM Convention να τίθεται σε ισχύ στις 8 Σεπτεμβρίου 2017, η INTERCARGO σημειώνει ότι κατά την εφαρμογή της θα πρέπει να ληφθούν υπόψη οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο υφιστάμενος στόλος των bulk carriers. Η μετασκευή ενός bulk carrier είναι μία τελείως διαφορετική περίπτωση σε σχέση με ένα νεότευκτο, ενώ τα bulk carriers έχουν ορισμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και απαιτήσεις σε σχέση με άλλες κατηγορίες πλοίων.
Η INTERCARGO εκφράζει τις ανησυχίες της σχετικά με τα πρακτικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα μέλη της σε ότι αφορά την μετασκευή των υφιστάμενων bulk carriers για την εισαγωγή συστημάτων διαχείρισης και μεταχείρισης έρματος (BWTS). Οι ανησυχίες αυτές περιλαμβάνονται σε δύο επιστολές που έχουν υποβληθεί για να συζητηθούν στην επόμενη συνεδρίαση της Environmental Protection Committee (MEPC 71) του ΙΜΟ που θα πραγματοποιηθεί τον Ιούλιο του 2017.
Στην πρώτη επιστολή αναφέρονται προβλήματα στην ενσωμάτωση συστημάτων BWTS σε bulk carriers που χρησιμοποιούν συστήματα εκκένωσης των Top Side Tanks που βασίζονται στην βαρύτητα. Στην δεύτερη επιστολή γίνεται λόγος για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα bulk carriers στην ενσωμάτωση BWTS όπως η ανάγκη για αύξηση της ηλεκτρικής ισχύος και η ανάγκη για επιπλέον διαθέσιμο χώρο στο πλοίο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ