
Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 16 Μαΐου 2017 η Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της Hellenic Seaways, μετά την αναβολή της 20ης Απριλίου 2017. Η σύγκληση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης είχε ζητηθεί από την μέτοχο της εταιρείας Μινωϊκές Γραμμές ΑΝΕ, που αποτελεί θυγατρική του Ομίλου Grimaldi και ελέγχει το 45,8 των μετοχών της.
Οι εργασίες της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης ολοκληρώθηκαν με στήριξη της πλειοψηφίας των μετόχων στη Διοίκηση της Εταιρείας, δεδομένου ότι για τα τρία πρώτα από τα τέσσερα θέματα που απασχόλησαν την Έκτακτη Γενική Συνέλευση, είχε ήδη προηγηθεί από 26 Απριλίου 2017 έκδοση δικαστικής απόφασης από το Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιώς κατά την Διαδικασία της Εκουσίας Δικαιοδοσίας, το οποίο, αφού εξέτασε εις βάθος τις πράξεις που καταλογίζονταν στην Διοίκηση της Hellenic Seaways, με την απόφασή του αυτή, δικαιώνει τη Διοίκηση της εταιρείας, κρίνοντας ότι οι καταλογιζόμενες πράξεις υπαγορεύθηκαν από την ανάγκη ενδυνάμωσης της εμπορικής παρουσίας της Hellenic Seaways και ότι με αυτές επιδιώχθηκε το συμφέρον της Εταιρείας και η επίτευξη του εταιρικού σκοπού.
Αναφορικά με το τέταρτο θέμα, που αφορά στην ανάκληση του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας και εκλογή νέου, εξελέγη νέο Διοικητικό Συμβούλιο. Οι μέτοχοι, όπως σημειώνεται στο δελτίο Τύπου της εταιρείας, έδειξαν την εμπιστοσύνη τους στα ίδια ως σήμερα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου με την προσθήκη δύο νέων μελών, του ναυπηγού Μιχαήλ Βαβουράκη και του οικονομολόγου Ηλία Τρίγκα.
Μετά την εκλογή, το Διοικητικό Συμβούλιο κατά την πρώτη του συνεδρίαση συγκροτήθηκε σε σώμα και εξέλεξε ως Πρόεδρο τον κ. Κωνσταντίνο Κληρονόμο, ως Α’ Αντιπρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο τον κ. Αντώνη Αγαπητό και ως Β’ Αντιπρόεδρο τον κ. Γεώργιο Παπαϊωάννου.
Μετά το τέλος των εργασιών, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaways κ. Αντώνης Αγαπητός δήλωσε, πως «Είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος αναφορικά με την πορεία της Εταιρείας. Με σκληρή δουλειά, όραμα και πίστη στις δυνατότητές μας, η Διοίκηση της Hellenic Seaways συνεχίζει να εργάζεται απρόσκοπτα με στόχο τη συνεχή ανάπτυξη της Εταιρείας μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικό και έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον».
Φωτό: hellenicseaways.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ