
Η Ελλάδα και η Κίνα εργάζονται από κοινού με στόχο να χτιστεί μια νέα σχέση μεταξύ των δύο λαών, δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής, υποδεχόμενος σήμερα, στο Υπουργείο, πολυμελή αντιπροσωπεία Κινέζων καλλιτεχνών που εργάζονται με την πορσελάνη.
Όπως είπε οι τομείς που μπορεί να υπάρξει μεγάλη συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Κίνας είναι πάρα πολλοί και η Ναυτιλία είναι ένας τομέας που ήδη η συνεργασία κερδίζει συνεχώς έδαφος. «Το λιμάνι του Πειραιά ανήκει πλέον στην ΚΟΣΚΟ και στο Ελληνικό Δημόσιο, στο πλαίσιο στο πλαίσιο ειδικής σύμβασης. Φιλοδοξούμε μέσω του λιμανιού και της συνεργασίας με την Κίνα ο Πειραιάς να γίνει σύγχρονα ναυτιλιακό κέντρο. Πολλοί Έλληνες εφοπλιστές τα τρία τελευταία χρόνια κατασκευάζουν δεκάδες σύγχρονα καράβια στα κινέζικα ναυπηγεία. Είμαι βέβαιος ότι αυτή η προσπάθεια που έχει ξεκινήσει δυναμικά θα συνεχιστεί και θα έχει ακόμα πιο θετικά αποτελέσματα για τις δύο χώρες», δήλωσε ο κ. Κουρουμπλής.
Ο Υπουργός Ναυτιλίας τόνισε ότι και η τέχνη προσφέρεται επίσης για μεγάλη συνεργασία. «Η Τέχνη έχει να κάνει με την καλή έκφραση του ανθρώπου. Η Τέχνη ομορφαίνει τη ζωή, αλλάζει και βελτιώνει την ψυχολογία του ανθρώπου», δήλωσε. Ο κ. Κουρουμπλής ευχαρίστησε την αντιπροσωπεία για την επίσκεψη στην Ελλάδα και στο Υπουργείο Ναυτιλίας και ευχήθηκε στους Κινέζους καλλιτέχνες «καλή παραμονή».
Ο Δήμαρχος της πόλης Ρουτζό δήλωσε ότι Ελλάδα και Κίνα έχουν μακραίωνη πολιτιστική ιστορία. Από το δρόμο του μεταξιού, ως την αδελφοποίηση της Κέρκυρας με το Ρουτζό. Είπε ότι αύριο γίνονται τα εγκαίνια της έκθεσης σύγχρονης κινέζικης πορσελάνης βασιλικών κλιβάνων Ru με τίτλο «Νέος Δρόμος του Μεταξιού» και εξέφρασε την ελπίδα ότι και αυτή η εκδήλωση θα συμβάλλει στην ενίσχυση των πολιτιστικών δεσμών των δύο Λαών. Η έκθεση γίνεται στο Μουσείο Ασιατικής Τέχνης, στα Παλαιά Ανάκτορα της Κέρκυρας και θα διαρκέσει ως τις 9 Ιουλίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ