
Η Costamare Inc. ανακοίνωσε τα τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία εμφάνισε μικρή κάμψη στον κύκλο εργασιών και στα κέρδη της, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $105,5 εκατ. ($120,3 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2016). Τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα $23 εκατ. ($35 εκατ. το 2016). Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε $0,20 ($0,40 για το 2015), ενώ ήδη από τις αρχές του έτους ανακοινώθηκε η καταβολή μερίσματος τόσο για τις κοινές όσο και για τις προνομιούχες μετοχές (Series B, Series C και Series D).
Η κάμψη στον κύκλο εργασιών προήλθε από μειωμένους ναύλους σε ορισμένα πλοία καθώς επίσης και στο ότι η εταιρεία προέβη σε πώληση τριών πλοίων για scrap (το ένα εξ αυτών τον περασμένο Αύγουστο και τα άλλα δύο το πρώτο τρίμηνο του 2017). Η τρέχουσα ρευστότητα της εταιρείας ανέρχεται σε $184 εκατ.
Ο Οικονομικός Διευθυντής της εταιρείας Γρηγόρης Ζήκος, σχολιάζοντας την ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων σημείωσε ότι «η εταιρεία εμφάνισε μια συμπαγή εικόνα κατά το 1ο τρίμηνο του 2017» και συνέχισε λέγοντας ότι «στον τομέα των μισθώσεων, συνεχίσαμε την εκμίσθωση των πλοίων μας, μισθώνοντας συνολικά επτά πλοία κατά τους τελευταίους τρεις μήνες. Παράλληλα, συνεχίζουμε την ανανέωση στου στόλου μας: προβήκαμε στην αγορά τριών μεταχειρισμένων πλοίων τα οποία χρονοναυλώσαμε για διάστημα 5 έως 7 ετών, αρχής γενομένης από τον Μάιο. Όπως έχει προαναφερθεί, σκοπός μας είναι τόσο η ενίσχυση της εταιρείας όσο και η διατήρηση μακροπρόθεσμων αξιών των μετόχων μας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ