H MAN Diesel & Turbo παρουσιάζει νέο σύστημα SCR Υψηλής Πίεσης για...

H MAN Diesel & Turbo παρουσιάζει νέο σύστημα SCR Υψηλής Πίεσης για δίχρονους κινητήρες

533
H MAN Diesel & Turbo παρουσιάζει νέο σύστημα SCR Υψηλής Πίεσης για δίχρονους κινητήρες

Σε μια εκδήλωση στο Tamano της Ιαπωνίας στις 11 Απριλίου, οι MAN Diesel & Turbo και Mitsui Engineering & Shipbuilding παρουσίασαν ένα νέο σύστημα Επιλεκτικής Καταλυτικής Αναγωγής (Selective Catalytic Reduction –SCR) υψηλής πίεσης, το MAN SCR-HP.

Το MAN SCR-HP είναι διαθέσιμο για δίχρονους κινητήρες όλων των διαμέτρων κυλίνδρων και μειώνει, μέσω εσωτερικής καταλυτικής αντίδρασης, τις εκπομπές καυσαερίων NOx στα όρια των κανονισμών IMO Tier III. Η MAN Diesel & Turbo αναμένεται να παραδώσει το πρώτο σύστημα στις αρχές του 2018.

Ο κ. Bjarne Foldager, Αντιπρόεδρος της MAN Diesel & Turbo και Επικεφαλής της Διεύθυνσης Πωλήσεων και Προώθησης Δίχρονων Κινητήρων, στο πλαίσιο της εκδήλωσης τόνισε πως: «Η ανάπτυξη του νέου μας SCR αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην πορεία προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον για τη ναυτιλία και το παγκόσμιο εμπόριο. Ταυτόχρονα, προσφέρει επιπλέον επιλογές σε όλους τους πλοιοκτήτες παγκοσμίως, οι οποίοι πλέον μπορούν να διαλέξουν από τις τεχνολογίες που αφορούν τη μείωση των NOx και να επιλέξουν την βέλτιστη λύση για τους δίχρονους MAN Diesel & Turbo κινητήρες τους. Επιπλέον, ενισχύει την θέση μας ως τον κορυφαίο παγκοσμίως πάροχο συστημάτων στον τομέα της θαλάσσιας πρόωσης».

Φωτό: dieselturbo.man.eu

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.