
Πραγματοποιήθηκε πρόσφατα συνάντηση μεταξύ του Προέδρου της Confitarma, Emanuele Grimaldi και του Γενικού Γραμματέα του IMO, Kitach Lim. Ο απερχόμενος πρόεδρος της Confitarma υποδέχθηκε στη Ρώμη τον Γ.Γ. του IMO για να συζητήσουν θέματα που απασχολούν την παγκόσμια ναυτιλία, όπως η Συνθήκη για το Ballast Water Management, η οποία πρόκειται να τεθεί σε εφαρμογή τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, καθώς και ο νέος κανονισμός του IMO σύμφωνα με τον οποίο τα πλοία θα πρέπει να καταναλώνουν καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Confitarma, παρά το γεγονός πως οι νέοι διεθνείς κανονισμοί απαιτούν σημαντικές επενδύσεις από μέρους των πλοιοκτητών, είναι αναγκαίες για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Πέρα από τα θέματα που αφορούσαν την ασφάλεια και την εκπαίδευση των ναυτικών, έμφαση δόθηκε, κατά τη διάρκεια των συζητήσεων, στον τομέα του cyber security, αλλά και στον διεθνή κώδικα για τα πλοία που ταξιδεύουν σε πολικές περιοχές (Polar Code).
Πρόκειται μάλλον για την τελευταία συνάντηση που θα έχει ο Grimaldi ως Πρόεδρος της Confitarma με τον Γ.Γ. του IMO, καθώς ο απερχόμενος Πρόεδρος της Ένωσης Ιταλών Εφοπλιστών θα παραδώσει σύντομα τα ηνία σε νέο πρόεδρο.
Η εκλογή του νέου Προέδρου της Confitarma αναμένεται να γίνει μέσα στο καλοκαίρι και υποψήφιοι είναι οι Ιταλοί εφοπλιστές Stefano Messina (Πρόεδρος της «Messina Group»), Paolo d’ Amico (CEO της «d’Amico International Shipping»), Cesare d’Amico (Πρόεδρος της «d’Amico International Shipping»), Angelo D’Amato (Οικονομικός Διευθυντής της «La Perseveranza») και ο Mario Mattioli (Πρόεδρος της «CA.FI.MA. Group»).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ