
Πραγματοποιήθηκε πρόσφατα συνάντηση μεταξύ του Προέδρου της Confitarma, Emanuele Grimaldi και του Γενικού Γραμματέα του IMO, Kitach Lim. Ο απερχόμενος πρόεδρος της Confitarma υποδέχθηκε στη Ρώμη τον Γ.Γ. του IMO για να συζητήσουν θέματα που απασχολούν την παγκόσμια ναυτιλία, όπως η Συνθήκη για το Ballast Water Management, η οποία πρόκειται να τεθεί σε εφαρμογή τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, καθώς και ο νέος κανονισμός του IMO σύμφωνα με τον οποίο τα πλοία θα πρέπει να καταναλώνουν καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Confitarma, παρά το γεγονός πως οι νέοι διεθνείς κανονισμοί απαιτούν σημαντικές επενδύσεις από μέρους των πλοιοκτητών, είναι αναγκαίες για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Πέρα από τα θέματα που αφορούσαν την ασφάλεια και την εκπαίδευση των ναυτικών, έμφαση δόθηκε, κατά τη διάρκεια των συζητήσεων, στον τομέα του cyber security, αλλά και στον διεθνή κώδικα για τα πλοία που ταξιδεύουν σε πολικές περιοχές (Polar Code).
Πρόκειται μάλλον για την τελευταία συνάντηση που θα έχει ο Grimaldi ως Πρόεδρος της Confitarma με τον Γ.Γ. του IMO, καθώς ο απερχόμενος Πρόεδρος της Ένωσης Ιταλών Εφοπλιστών θα παραδώσει σύντομα τα ηνία σε νέο πρόεδρο.
Η εκλογή του νέου Προέδρου της Confitarma αναμένεται να γίνει μέσα στο καλοκαίρι και υποψήφιοι είναι οι Ιταλοί εφοπλιστές Stefano Messina (Πρόεδρος της «Messina Group»), Paolo d’ Amico (CEO της «d’Amico International Shipping»), Cesare d’Amico (Πρόεδρος της «d’Amico International Shipping»), Angelo D’Amato (Οικονομικός Διευθυντής της «La Perseveranza») και ο Mario Mattioli (Πρόεδρος της «CA.FI.MA. Group»).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ