
Πραγματοποιήθηκε πρόσφατα συνάντηση μεταξύ του Προέδρου της Confitarma, Emanuele Grimaldi και του Γενικού Γραμματέα του IMO, Kitach Lim. Ο απερχόμενος πρόεδρος της Confitarma υποδέχθηκε στη Ρώμη τον Γ.Γ. του IMO για να συζητήσουν θέματα που απασχολούν την παγκόσμια ναυτιλία, όπως η Συνθήκη για το Ballast Water Management, η οποία πρόκειται να τεθεί σε εφαρμογή τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, καθώς και ο νέος κανονισμός του IMO σύμφωνα με τον οποίο τα πλοία θα πρέπει να καταναλώνουν καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Confitarma, παρά το γεγονός πως οι νέοι διεθνείς κανονισμοί απαιτούν σημαντικές επενδύσεις από μέρους των πλοιοκτητών, είναι αναγκαίες για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Πέρα από τα θέματα που αφορούσαν την ασφάλεια και την εκπαίδευση των ναυτικών, έμφαση δόθηκε, κατά τη διάρκεια των συζητήσεων, στον τομέα του cyber security, αλλά και στον διεθνή κώδικα για τα πλοία που ταξιδεύουν σε πολικές περιοχές (Polar Code).
Πρόκειται μάλλον για την τελευταία συνάντηση που θα έχει ο Grimaldi ως Πρόεδρος της Confitarma με τον Γ.Γ. του IMO, καθώς ο απερχόμενος Πρόεδρος της Ένωσης Ιταλών Εφοπλιστών θα παραδώσει σύντομα τα ηνία σε νέο πρόεδρο.
Η εκλογή του νέου Προέδρου της Confitarma αναμένεται να γίνει μέσα στο καλοκαίρι και υποψήφιοι είναι οι Ιταλοί εφοπλιστές Stefano Messina (Πρόεδρος της «Messina Group»), Paolo d’ Amico (CEO της «d’Amico International Shipping»), Cesare d’Amico (Πρόεδρος της «d’Amico International Shipping»), Angelo D’Amato (Οικονομικός Διευθυντής της «La Perseveranza») και ο Mario Mattioli (Πρόεδρος της «CA.FI.MA. Group»).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…

Οι έντονοι γεωπολιτικοί τριγμοί του 2025, αν και προξένησαν ερωτηματικά ως προς την κατεύθυνση της διεθνούς σκηνής στο θέμα της ενέργειας, δεν αποτέλεσαν ανασταλτικό…

Στην προκήρυξη της διαγωνιστικής διαδικασίας των ερευνών βυθού για τη δεύτερη ηλεκτρική διασύνδεση Ελλάδας – Ιταλίας προχώρησαν οι Διαχειριστές Συστήματος Μεταφοράς της Ελλάδας και…

Ανακοίνωση με αφορμή την κλιμακούμενη ένταση στη Μαύρη Θάλασσα με επιθέσεις σε εμπορικά πλοία εξέδωσε ο Γενικός Γραμματέας του ΙΜΟ, Arsenio Dominguez. «Καθώς η…

Παρά τις όποιες έντονες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο το 2025, το orderbook δεν έπαψε να «γεμίζει» με παραγγελίες για νεότευκτα. Φυσικά, οι Έλληνες πλοιοκτήτες…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ