
Ναυπηγεία στην Κίνα κλείνουν το ένα μετά το άλλο σε μια προσπάθεια να ανταπεξέλθουν στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η εγχώρια ναυπηγική βιομηχανία. Στην πόλη Yizheng στην επαρχία Jiangsu, η οποία βρίσκεται κεντροανατολικά της Κίνας, μέχρι το 2020 θα έχουν κλείσει 17 από τα ναυπηγεία της περιοχής, με στόχο να περιοριστούν οι λειτουργικές δαπάνες των ναυπηγικών μονάδων.
Εντός του τρέχοντος έτους τα 5 πρώτα ναυπηγεία αναμένεται να έχουν κλείσει, ενώ τα επόμενα τρία χρόνια προβλέπεται να κλείνουν 4 ναυπηγεία ετησίως. Κάποια από τα ναυπηγεία που πρόκειται να κλείσουν είναι τα: Jiangsu Sugang Shipbuilding, Yizheng Kangping Ship Repair και Yangzhou Meihua Shipbuilding.
Πρόσφατα και η Cosco Shipping Heavy Industry ανακοίνωσε πως σχεδιάζει να κλείσει τις τρείς από τις πέντε ναυπηγικές μονάδες που κατασκευάζουν πλατφόρμες εξόρυξης, λόγω της υπερπροσφοράς που τις χαρακτηρίζει.
Στόχος της εταιρείας είναι να κλείσει τα ναυπηγεία στο Nantong, στο Zhoushan και στο Dongguan και να συγκεντρώσει τις ναυπηγικές της δραστηριότητες, όσον αφορά την κατασκευή πλατφορμών, στα ναυπηγεία της στο Dalian και στο Qidong.
Ο γενικός διευθυντής της Cosco Shipping Heavy Industries, Liang Yanfeng, δήλωσε ότι με το κλείσιμο των τριών ναυπηγείων θα περιοριστεί η υπερπροσφορά που χαρακτηρίζει τη ναυπηγική βιομηχανία της χώρας και θα αποτραπεί ο ανταγωνισμός τιμών μεταξύ των θυγατρικών της εταιρείας.
Το σχέδιο της Cosco Shipping Heavy Industries είναι να μειώσει μέχρι το 2017 την κατασκευαστική δυναμικότητα των ναυπηγείων από 12,05 εκατ. DWT σε 10,6 εκατ. DWT, με στόχο, μέχρι το τέλος του 2020, να φτάσει η στα 9,6 εκατ. DWT. Τα τελευταία χρόνια η ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας όπως και άλλων χωρών αντιμετωπίζουν μια παρατεταμένη περίοδο ύφεσης, λόγω των μειωμένων παραγγελιών και των χαμηλών τιμών στις ναυπηγήσεις πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ