
Ναυπηγεία στην Κίνα κλείνουν το ένα μετά το άλλο σε μια προσπάθεια να ανταπεξέλθουν στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η εγχώρια ναυπηγική βιομηχανία. Στην πόλη Yizheng στην επαρχία Jiangsu, η οποία βρίσκεται κεντροανατολικά της Κίνας, μέχρι το 2020 θα έχουν κλείσει 17 από τα ναυπηγεία της περιοχής, με στόχο να περιοριστούν οι λειτουργικές δαπάνες των ναυπηγικών μονάδων.
Εντός του τρέχοντος έτους τα 5 πρώτα ναυπηγεία αναμένεται να έχουν κλείσει, ενώ τα επόμενα τρία χρόνια προβλέπεται να κλείνουν 4 ναυπηγεία ετησίως. Κάποια από τα ναυπηγεία που πρόκειται να κλείσουν είναι τα: Jiangsu Sugang Shipbuilding, Yizheng Kangping Ship Repair και Yangzhou Meihua Shipbuilding.
Πρόσφατα και η Cosco Shipping Heavy Industry ανακοίνωσε πως σχεδιάζει να κλείσει τις τρείς από τις πέντε ναυπηγικές μονάδες που κατασκευάζουν πλατφόρμες εξόρυξης, λόγω της υπερπροσφοράς που τις χαρακτηρίζει.
Στόχος της εταιρείας είναι να κλείσει τα ναυπηγεία στο Nantong, στο Zhoushan και στο Dongguan και να συγκεντρώσει τις ναυπηγικές της δραστηριότητες, όσον αφορά την κατασκευή πλατφορμών, στα ναυπηγεία της στο Dalian και στο Qidong.
Ο γενικός διευθυντής της Cosco Shipping Heavy Industries, Liang Yanfeng, δήλωσε ότι με το κλείσιμο των τριών ναυπηγείων θα περιοριστεί η υπερπροσφορά που χαρακτηρίζει τη ναυπηγική βιομηχανία της χώρας και θα αποτραπεί ο ανταγωνισμός τιμών μεταξύ των θυγατρικών της εταιρείας.
Το σχέδιο της Cosco Shipping Heavy Industries είναι να μειώσει μέχρι το 2017 την κατασκευαστική δυναμικότητα των ναυπηγείων από 12,05 εκατ. DWT σε 10,6 εκατ. DWT, με στόχο, μέχρι το τέλος του 2020, να φτάσει η στα 9,6 εκατ. DWT. Τα τελευταία χρόνια η ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας όπως και άλλων χωρών αντιμετωπίζουν μια παρατεταμένη περίοδο ύφεσης, λόγω των μειωμένων παραγγελιών και των χαμηλών τιμών στις ναυπηγήσεις πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι πυραυλικές επιθέσεις συνεχίζονται, άλλο ένα μπαράζ με δεκάδες πυραύλους εκτοξεύτηκαν προς το Ισραήλ, ανακοίνωσε ο ισραηλινός στρατός. Το ιρανικό πρακτορείο IRNA επιβεβαίωσε ότι…
Η DK Fotinakis ολοκλήρωσε με επιτυχία εργασίες επισκευής χαλύβδινων κατασκευών στο M/T Anikitos, προσφέροντας κρίσιμες επισκευές στη δομή του πλοίου με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.…
Η BSM Hellas, Bernhard Schulte Shipmanagement’s Ship Management Centre (SMC) στην Ελλάδα, γιορτάζει με υπερηφάνεια την 20ή επέτειό της φέτος. Στο πλαίσιο των εορτασμών…
Ο σχεδιασμός των δεξαμενών υγροποιημένων καυσίμων περνά σε νέα εποχή με την εφαρμογή της μεθόδου Engineering Critical Assessment (ECA) σε δεξαμενές τύπου C. Η…
Η διεθνής σκηνή παρακολουθεί με ανησυχία τις εξελίξεις, μετά τους πρόσφατους αεροπορικούς βομβαρδισμούς του Ισραήλ, εναντίον στρατιωτικών και πυρηνικών εγκαταστάσεων στο Ιράν. Στις πρώτες…
Στην αναπτυξιακή πορεία της Tsakos Energy Navigation (TEN) τα τελευταία χρόνια, εν μέσω αλλεπάλληλων κρίσεων στο οικονομικό και γεωπολιτικό μέτωπο, αναφέρθηκε εκτενώς ο δρ…
Με κεντρικό της μήνυμα οι τρέχουσες νομοθετικές πρωτοβουλίες στα διεθνή πολιτικά και διπλωματικά fora να λαμβάνονται με πυξίδα τις ανάγκες του ναυτιλιακού κλάδου, η…
Η βελτίωση του επενδυτικού κλίματος στην αγορά των containerships τον περασμένο Μάιο είχε ως αποτέλεσμα έξι εισηγμένες liner εταιρείες να καταγράψουν κεφαλαιοποίηση ύψους $10…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ