
Ναυπηγεία στην Κίνα κλείνουν το ένα μετά το άλλο σε μια προσπάθεια να ανταπεξέλθουν στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η εγχώρια ναυπηγική βιομηχανία. Στην πόλη Yizheng στην επαρχία Jiangsu, η οποία βρίσκεται κεντροανατολικά της Κίνας, μέχρι το 2020 θα έχουν κλείσει 17 από τα ναυπηγεία της περιοχής, με στόχο να περιοριστούν οι λειτουργικές δαπάνες των ναυπηγικών μονάδων.
Εντός του τρέχοντος έτους τα 5 πρώτα ναυπηγεία αναμένεται να έχουν κλείσει, ενώ τα επόμενα τρία χρόνια προβλέπεται να κλείνουν 4 ναυπηγεία ετησίως. Κάποια από τα ναυπηγεία που πρόκειται να κλείσουν είναι τα: Jiangsu Sugang Shipbuilding, Yizheng Kangping Ship Repair και Yangzhou Meihua Shipbuilding.
Πρόσφατα και η Cosco Shipping Heavy Industry ανακοίνωσε πως σχεδιάζει να κλείσει τις τρείς από τις πέντε ναυπηγικές μονάδες που κατασκευάζουν πλατφόρμες εξόρυξης, λόγω της υπερπροσφοράς που τις χαρακτηρίζει.
Στόχος της εταιρείας είναι να κλείσει τα ναυπηγεία στο Nantong, στο Zhoushan και στο Dongguan και να συγκεντρώσει τις ναυπηγικές της δραστηριότητες, όσον αφορά την κατασκευή πλατφορμών, στα ναυπηγεία της στο Dalian και στο Qidong.
Ο γενικός διευθυντής της Cosco Shipping Heavy Industries, Liang Yanfeng, δήλωσε ότι με το κλείσιμο των τριών ναυπηγείων θα περιοριστεί η υπερπροσφορά που χαρακτηρίζει τη ναυπηγική βιομηχανία της χώρας και θα αποτραπεί ο ανταγωνισμός τιμών μεταξύ των θυγατρικών της εταιρείας.
Το σχέδιο της Cosco Shipping Heavy Industries είναι να μειώσει μέχρι το 2017 την κατασκευαστική δυναμικότητα των ναυπηγείων από 12,05 εκατ. DWT σε 10,6 εκατ. DWT, με στόχο, μέχρι το τέλος του 2020, να φτάσει η στα 9,6 εκατ. DWT. Τα τελευταία χρόνια η ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας όπως και άλλων χωρών αντιμετωπίζουν μια παρατεταμένη περίοδο ύφεσης, λόγω των μειωμένων παραγγελιών και των χαμηλών τιμών στις ναυπηγήσεις πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ