Σημαντικές ανακατατάξεις στις εμπορευματικές ροές μεταξύ Ασίας και Δύσης

Σημαντικές ανακατατάξεις στις εμπορευματικές ροές μεταξύ Ασίας και Δύσης

121
Σημαντικές ανακατατάξεις στις εμπορευματικές ροές μεταξύ Ασίας και Δύσης

Σύμφωνα με την Cosco Shipping Energy Transportation (CSET), η υπερπροσφορά που χαρακτηρίζει την αγορά των tankers τα τελευταία χρόνια πρόκειται να περιοριστεί λόγω της Συνθήκης του Ballast Water Treatment που θα τεθεί σε εφαρμογή τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Με την εφαρμογή της Συνθήκης ένα μέρος των πλοίων που δε διαθέτουν τα απαιτούμενα πρότυπα ασφάλειας θα αποσυρθούν προσωρινά από την αγορά με αποτέλεσμα να επέλθει ισορροπία. Επιπλέον, σύμφωνα με την CSET, η αύξηση της παραγωγής σχιστολιθικού πετρελαίου και φυσικού αερίου που παρατηρείται στις ΗΠΑ, θα συμβάλει στη διαμόρφωση μιας νέας πραγματικότητας όσον αφορά τις εμπορευματικές ροές των προϊόντων μεταξύ Ασίας και Δύσης.
Αυτές οι εξελίξεις θα δώσουν τη δυνατότητα στην αγορά της Κίνας να βελτιώσει τη δομή της αγοράς της τόσο προς όφελός της όσο και προς όφελος των πελατών της. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα στο 2017 η CSET σχεδιάζει να εντάξει στον στόλο της 13 νέα δεξαμενόπλοια συνολικής χωρητικότητας 2,36 εκατ. DWT και επιπλέον 3 LNG πλοία συνολικής χωρητικότητας 520.000 κυβικών μέτρων.
Μέχρι τα τέλη του περασμένου Δεκεμβρίου η CSET διαχειριζόταν 100 δεξαμενόπλοια, 4 LOG πλοία και 1 LNG πλοίο. Για το οικονομικό έτος του 2016, η εταιρεία κατέγραψε κέρδη $286,43 εκατ., αυξημένα κατά 56,3% σε σχέση με το 2015.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.