
Δεκαοχτώ, εκ των ισχυρότερων ναυτιλιακών εταιρειών, έχουν προβεί σε μείωση των χρεώσεων που επιβάλουν σε τερματικούς σταθμούς που οι ίδιες διαχειρίζονται σε λιμένες της Κίνας.
Η μείωση των χρεώσεων έγινε κατόπιν αιτήματος της Επιτροπής Εθνικής Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων της Κίνας (China’s National Development and Reform Commission) και του Υπουργείου Μεταφορών της χώρας, λαμβάνοντας υπόψη τις δυσμενείς συνθήκες που επικρατούν στη διεθνή αγορά.
Στόχος αυτής της πολιτικής είναι να μειωθούν τα κόστη των εταιρειών που εισάγουν και εξάγουν προϊόντα, από και προς την Κίνα και κατά συνέπεια να μειωθεί και το τελικό κόστος που μετακυλίεται στον πελάτη. Εκτιμάται ότι με αυτόν τον τρόπο οι εισαγωγικές και οι εξαγωγικές εταιρείες θα εξοικονομούν περίπου $700 εκατ. σε ετήσια βάση.
Οι εταιρείες εμπορευματοκιβωτίων που έχουν προβεί σε αυτή τη μείωση είναι οι ακόλουθες: Maersk Line, Mediterranean Shipping Company (MSC), CMA CGM, APL, Hapag-Lloyd, Evergreen Marine, Hyundai Merchant Marine (HMM), Nippon Yusen Kaisha (NYK), Mitsui OSK Lines (MOL), Sinotrans Shipping, Cosco Shipping Lines, Orient Overseas Container Lines (OOCL), Yang Ming Marine Transport Corp, Wan Hai Lines, Pacific International Lines (PIL), Kawasaki Kisen Kaisha (K Line), Zim International Shipping Lines και United Arab Shipping Company (UASC).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…

Οκτώ χώρες του ΟPEC+ συμφώνησαν να αυξήσουν την παραγωγή πετρελαίου τον Δεκέμβριο κατά 137.000 βαρέλια ημερησίως και στη συνέχεια να σταματήσουν τις αυξήσεις της…

Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ