
Οι ανακοινώσεις των ξένων εταιρειών:
-Η αμερικανική Eagle Bulk Shipping Inc. που δραστηριοποιείται στα πλοία ξηρού φορτίου, ανακοίνωσε την απόκτηση 6 έως 9 αδελφών πλοίων Ultramax από την Greenship Bulk Trust, με το τίμημα να ανέρχεται συνολικά σε περίπου $153 εκατ. Η εταιρεία διαχειρίζεται στόλο 43 πλοίων Handysize, Supramax και Ultramax συνολικής χωρητικότητας 2,4 εκατ. dwt. Οι μετοχές της εταιρείας διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με την κεφαλαιοποίησή της να φτάνει τα $383 εκατ.
-Θετικές προοπτικές για το 2017 εκφράζει η αμερικανική εταιρεία ξηρού φορτίου Rand Logistics για τα σιτηρά και τα σιδηρομεταλλεύματα, επισημαίνοντας ότι η αγορά είναι σε αισθητά καλύτερα επίπεδα σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Αιτία της αισιοδοξίας είναι τα μεγάλα αποθέματα σιτηρών στον Καναδά και των αυξανόμενων εξαγωγών σιδηρομεταλλευμάτων. Η Rand Logistics δραστηριοποιείται στα πλοία dry bulk στην περιοχή των Μεγάλων Λιμνών μεταξύ ΗΠΑ και Καναδά.
-Η DHT Holdings, εταιρεία του ομίλου BW Group, που δραστηριοποιείται στα tankers, ανακοίνωσε την απόκτηση 11 πλοίων VLCC, εκ των οποίων δύο νεότευκτα (τα οποία θα παραλάβει το 2018). Το κόστος της απόκτησης των πλοίων θα φτάσει τα $256 εκατ. ενώ η χρηματοδότηση θα προέλθει από την έκδοση νέων μετοχών της εταιρείας. Η DHT με έδρα στην Βερμούδα και γραφεία σε Όσλο και Σιγκαπούρη, θα διαχειρίζεται πλέον στόλο 30 πλοίων VLCC και Aframax, συνολικής χωρητικότητας 7,4 εκατ. dwt.
-Η ιταλική Fincantieri Oil & Gas ανακοίνωσε την απόκτηση του 74,4% των ναυπηγείων Vard Holdings Limited, με τη συμφωνία να κλείνει στα $38,2 εκατ. Η Vard λειτουργεί εννέα ναυπηγεία σε Νορβηγία, Ρουμανία, Βραζιλία και Βιετνάμ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ