
Το κόστος ενός δωματίου για δύο, συμπεριλαμβανομένων των γευμάτων, με θέα τον Άγιο Κάαμπα στη Μέκκα κυμαίνεται από 18664 έως και 53,327 δολάρια ΗΠΑ κατά τη διάρκεια των τελευταίων 10 ημερών του Ραμαζανιού, σύμφωνα με δημοσιεύματα στον αραβικό τύπο.
Το γεγονός αυτό αποτελεί μια ακόμα έκφανση της έκρυθμης πλέον, άνθισης του τουρισμού στην αραβική χερσόνησο και των εξαιρετικών προοπτικών που υπάρχουν για το άμεσο μέλλον. Σύμφωνα με το Arab News ένα δωμάτιο χωρίς θέα στο Μεγάλο Τζαμί μπορεί να ξεπεράσει τα $ 9.000! Η Kabba βρίσκεται στο κέντρο του Μεγάλου Τζαμιού, τον ιερότερο τόπο του Ισλάμ. Οι Μουσουλμάνοι πρέπει να προσκυνούν προς την Κάαμπα κατά την εκτέλεση της προσευχής τους
Η Εθνική Επιτροπή της Σαουδικής Αραβίας για τον Τουρισμό θεωρεί ότι η χώρα πρέπει να διαθέτει πλέον περισσότερα από 48.000 νέα δωμάτια ξενοδοχείων για να φιλοξενήσει την αυξανόμενη ροή ξένων και εγχώριων επισκεπτών. Σύμφωνα με την Gulf Business o αριθμός τουριστών εκτιμάται ότι θα φθάσει τα 140 εκατομμύρια μέχρι το 2020. Το Ριάντ αναμένει το 2020 128 εκατομμύρια εγχώριους τουρίστες και 13,1 εκατομμύρια ξένους τουρίστες, κυρίως από τις γειτονικές χώρες. Το σχέδιο μεταρρύθμισης του βασιλείου με την ονομασία Vision 2030 εστιάζεται και στην εκμετάλλευση 1.300 νησιών – 1.150 στην Ερυθρά Θάλασσα και 150 στον Αραβικό Κόλπο – ως στόχο την ανάπτυξη του τομέα του τουρισμού.
Kαι στο γειτονικό όμως Εμιράτο του Ντουμπάι ο τουρισμός καλά κρατεί αφού επιπλέον 10.000 νέα δωμάτια σε ξενοδοχεία θα προστεθούν αυτό το έτος. Σύμφωνα με μια νέα έκθεση της STR σήμερα υπάρχουν 153.818 δωμάτια σε 546 ξενοδοχεία υπό κατασκευή ή σε στάδιο τελικού σχεδιασμού και προγραμματισμού στη Μέση Ανατολή, μια αύξηση που θα ξεπεράσει το 32,7% τον Μάιο σε αντιστοιχία με το προηγούμενο έτος.
Ως κράτος τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα είχαν το δεύτερο υψηλότερο αριθμό δωματίων υπό κατασκευή με 27.344 σε 93 ξενοδοχεία, σε σύγκριση με 34.680 σε 77 ξενοδοχεία στην Σαουδική Αραβία.
Φωτο Dubai Tourism
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ