
H APM Terminals, βασικός μέτοχος του Suez Canal Container Terminal (SCCT), σε συνεργασία με την αιγυπτιακή κυβέρνηση και τις τοπικές αρχές, ολοκλήρωσαν τις εργασίες βυθοκόρησης του καναλιού που βρίσκεται στο ανατολικό τμήμα του λιμανιού του Πορτ Σάιντ.
Με την ολοκλήρωση των εργασιών ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων του Πορτ Σάιντ θα υποδέχεται κατευθείαν τα πλοία από την ανοιχτή θάλασσα, επιτρέποντας την παράκαμψη ενός τμήματος της διώρυγας του Σουέζ και μειώνοντας έτσι τον χρόνο αναμονής των πλοίων έως και 10 ώρες.
Επιπρόσθετα, μετά το πέρας των εργασιών ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων του Πορτ Σάιντ θα έχει πλέον τη δυνατότητα να υποδέχεται πλοία εμπορευματοκιβωτίων τελευταίας γενιάς (Ultra Large Containerships), όπως αυτά της κατηγορίας Triple-E που διαθέτει η Maersk, μήκους άνω των 400 μέτρων και μεταφορικής ικανότητας άνω των 18.000 TEUs.
Τον περασμένο Φεβρουάριο το πλοίο «Mette Maersk», προσέγγισε δοκιμαστικά το λιμάνι του Πορτ Σάιντ, αποτελώντας το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που έχει ποτέ προσεγγίσει τερματικό σταθμό της Αιγύπτου. Πριν λίγες μέρες το αδελφό πλοίο του «Mette Maersk», το «Maren Maersk», μεταφορικής ικανότητας 18.300 TEUs, προσέγγισε για φορτοεκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων τον τερματικό σταθμό του Πορτ Σάιντ.
Όπως δήλωσε ο διαχειριστής του SCCT, Jan Buijze, ο τερματικός σταθμός διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού, που έχει πλέον βάθος 18,5 μέτρων, έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις ανάγκες των Ultra Large Containerships, διαθέτοντας κρηπιδώματα συνολικού μήκους 2.400 μέτρων.
Όπως εκτιμούν ειδικοί, το 2020 ο εκσυγχρονισμένος τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων του Πορτ Σάιντ θα μπορεί να διαχειρίζεται 20 εκατ. TEUs.
Συνολικά από το 2004 που ξεκίνησε την λειτουργία του ο SCCT, έχουν πραγματοποιηθεί επενδύσεις ύψους $850 εκ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Stena RoRo επεκτείνει την εμπιστοσύνη της στα κινεζικά ναυπηγεία με την τοποθέτηση μιας ακόμα παραγγελίας. Ειδικότερα, η σουηδική ναυτιλιακή εταιρεία υπέγραψε επιστολή προθέσεων…
Το λιμάνι του Πειραιά συνιστά πλέον το μεγαλύτερο λιμάνι πολλαπλών χρήσεων στη Μεσόγειο, καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα όμως αποτελεί…
Το RoRo «SEA CARYATIS» γίνεται το πρώτο ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο που νηολογείται υπό τη σημαία του Λουξεμβούργου. Πρόκειται για μια ιστορική νηολόγηση που σηματοδοτεί…
Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, έχει προκαλέσει πλήθος ανακατατάξεων με τον τρόπο διακυβέρνησής του. Εκτός των άλλων, υπενθυμίζεται ότι έχει δεσμευτεί να εξαλείψει…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει το πρόγραμμα επέκτασης και ανανέωσης του στόλου της CMB.TECH, με την εταιρεία να προχωρά πρόσφατα σε νέες στρατηγικές κινήσεις τόσο…
Μια νέα ρήτρα, σχεδιασμένη για τα ειδικά τέλη της Κίνας σε πλοία συνδεδεμένα με τις ΗΠΑ, αναπτύσσει η BIMCO. «Ο κλάδος μας αντιμετωπίζει αυξανόμενη…
Εν μέσω καταιγισμού κυρώσεων από τη Δύση, η επέκταση του «σκιώδους στόλου» συνεχίστηκε τον Σεπτέμβριο, αν και με βραδύτερο ρυθμό. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία…
Χαμόγελα επικρατούν στον βραζιλιάνικο όμιλο εξόρυξης μεταλλευμάτων Vale μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της τρίμηνης παραγωγής του. Πιο συγκεκριμένα, ο βραζιλιάνικος όμιλος σημείωσε την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ