
H APM Terminals, βασικός μέτοχος του Suez Canal Container Terminal (SCCT), σε συνεργασία με την αιγυπτιακή κυβέρνηση και τις τοπικές αρχές, ολοκλήρωσαν τις εργασίες βυθοκόρησης του καναλιού που βρίσκεται στο ανατολικό τμήμα του λιμανιού του Πορτ Σάιντ.
Με την ολοκλήρωση των εργασιών ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων του Πορτ Σάιντ θα υποδέχεται κατευθείαν τα πλοία από την ανοιχτή θάλασσα, επιτρέποντας την παράκαμψη ενός τμήματος της διώρυγας του Σουέζ και μειώνοντας έτσι τον χρόνο αναμονής των πλοίων έως και 10 ώρες.
Επιπρόσθετα, μετά το πέρας των εργασιών ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων του Πορτ Σάιντ θα έχει πλέον τη δυνατότητα να υποδέχεται πλοία εμπορευματοκιβωτίων τελευταίας γενιάς (Ultra Large Containerships), όπως αυτά της κατηγορίας Triple-E που διαθέτει η Maersk, μήκους άνω των 400 μέτρων και μεταφορικής ικανότητας άνω των 18.000 TEUs.
Τον περασμένο Φεβρουάριο το πλοίο «Mette Maersk», προσέγγισε δοκιμαστικά το λιμάνι του Πορτ Σάιντ, αποτελώντας το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που έχει ποτέ προσεγγίσει τερματικό σταθμό της Αιγύπτου. Πριν λίγες μέρες το αδελφό πλοίο του «Mette Maersk», το «Maren Maersk», μεταφορικής ικανότητας 18.300 TEUs, προσέγγισε για φορτοεκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων τον τερματικό σταθμό του Πορτ Σάιντ.
Όπως δήλωσε ο διαχειριστής του SCCT, Jan Buijze, ο τερματικός σταθμός διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού, που έχει πλέον βάθος 18,5 μέτρων, έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις ανάγκες των Ultra Large Containerships, διαθέτοντας κρηπιδώματα συνολικού μήκους 2.400 μέτρων.
Όπως εκτιμούν ειδικοί, το 2020 ο εκσυγχρονισμένος τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων του Πορτ Σάιντ θα μπορεί να διαχειρίζεται 20 εκατ. TEUs.
Συνολικά από το 2004 που ξεκίνησε την λειτουργία του ο SCCT, έχουν πραγματοποιηθεί επενδύσεις ύψους $850 εκ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο Ντόναλντ Τραμπ ανήγγειλε χθες Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου την προσεχή ναυπήγηση νέας κλάσης πολεμικών πλοίων μεγάλου μεγέθους με το όνομά του, κάτι εξαιρετικά ασυνήθιστο…

Το Ίδρυμα Ευγενίδου τιμήθηκε σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο, στο πλαίσιο της οποίας η Επιτροπή Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων απένειμε στο Ίδρυμα…

Η αγορά πετρελαίου επιδεικνύει τάσεις σταθεροποίησης, με τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του Brent να διαμορφώνονται σήμερα στα $62,14 και του WTI στα $58,05/βαρέλι, διατηρώντας…

Την οριστική ολοκλήρωση της στρατηγικής κίνησης για την απόκτηση ισχυρού μειοψηφικού ποσοστού στην TORM ανακοίνωσε η Hafnia Limited, επισφραγίζοντας και τυπικά τη συμφωνία αγοραπωλησίας…

Η επιστροφή στη θαλάσσια αρτηρία της Ερυθράς Θάλασσας σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα διαφαίνεται πιο πιθανή μέρα με τη μέρα, σύμφωνα με την ΒΙΜCO,…

Κάλεσμα προς τα εγχώρια ναυπηγεία να καταθέσουν προτάσεις για τη ναυπήγηση έως τεσσάρων product tankers διπλού καυσίμου απηύθυνε πρόσφατα η Shipping Corporation of India…

Η εντυπωσιακή αύξηση των ροών ρωσικού αερίου μέσω αγωγών προς την Κίνα αδυνατεί να μεταφραστεί σε ισοδύναμο οικονομικό όφελος για τη Μόσχα –σύμφωνα με…

Η DHL Global Forwarding και η CMA CGM κάνουν ένα σημαντικό βήμα προς την αποανθρακοποίηση των παγκόσμιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ