
Στο πλαίσιο του Seatrade Cruise Global 2017 στο Μαϊάμι, συζητήθηκαν θέματα που άπτονται της παγκόσμιας αγοράς κρουαζιέρας.
Όπως έγινε γνωστό, ήδη 74 μεγάλα κρουαζιερόπλοια, συνολικού κόστους περί τα $50 δις, βρίσκονται υπό ναυπήγηση, με στόχο να ξεκινήσουν τα δρομολόγιά τους μέσα στην επόμενη δεκαετία.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της MSC Cruises, Pierfrancesco Vago, ποτέ ξανά στο παρελθόν δεν έχει παρατηρηθεί τέτοια μαζική τάση για παραγγελίες κρουαζιερόπλοιων, προσθέτοντας ότι οι επενδύσεις αυτές οφείλονται στην ανοδική τάση που χαρακτηρίζει την αγορά της κρουαζιέρας. Συγκεκριμένα, με βάση τις εκτιμήσεις της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας (CLIA), αναμένεται ότι κατά το τρέχον έτος θα ταξιδέψουν 25,3 εκατ. επιβάτες, 800.000 δηλαδή παραπάνω από ότι το 2016. Ένα από τα κυριότερα θέματα που συζητήθηκαν εκτενώς στο συνέδριο ήταν ότι η Μεσόγειος αλλά και η Καραϊβική αποτελούν τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς κρουαζιέρας. Ειδικά η Μεσόγειος, συνεχίζει να αποτελεί δημοφιλή προορισμό παρά την πολιτική αστάθεια που επικρατεί στο νότιο τμήμα της (Λιβύη, Αίγυπτος, Τυνησία, Συρία).
Αυτός είναι και ο λόγος που χώρες της Μεσογείου επενδύουν για την ανάπτυξη των υποδομών τους στον τομέα της κρουαζιέρας. Για παράδειγμα, η Ιταλία, μετά τον εκσυγχρονισμό στα λιμάνια της Νάπολη και του Παλέρμο, κατέγραψε αύξηση στον αριθμό επιβατών κρουαζιέρας. Αλλά και από τη μεριά της Ισπανίας γίνονται σημαντικές επενδύσεις στα λιμάνια της με στόχο το 2020 να αγγίξει τους 9,5 εκατ. επιβάτες.
Όσον αφορά την Καραϊβική, αρκετοί ομιλητές στο συνέδριο εξέφρασαν τον φόβο ότι υπό την προεδρεία Τράμπ, ενδεχομένως να περιοριστούν τα δρομολόγια κρουαζιέρας σε προορισμούς όπως η Κούβα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ