
 
															Η Jotun Hellas με ηγετική θέση στην αγορά ναυτιλιακών χρωμάτων, επενδύει στις μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες της και παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες.
Με υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες και προκλήσεις των μεγαλύτερων ναυτιλιακών εταιρειών, η Jotun Hellas καινοτομεί και παρέχει ολικές λύσεις, εξασφαλίζοντας συνέπεια και αποτελεσματικότητα. Τα προηγμένης τεχνολογίας προϊόντα και οι υπηρεσίες, οι οποίες αποτελούν χωρίς χρέωση παροχή της Jotun Hellas, την καθιστούν ιδανικό συνεργάτη για κάθε έργο βαφής.
Πιο συγκεκριμένα οι παροχές αφορούν:
Υψηλής ποιότητας τεχνική υποστήριξη καθόλη τη διάρκεια των έργων βαφής από καταρτισμένους τεχνικούς με πιστοποίηση από διεθνώς αναγνωρισμένους οργανισμούς όπως NACE ή FROSIΟ.
Σεμινάρια χρωμάτων για το προσωπικό των ναυτιλιακών εταιρειών και πληρωμάτων, για την βαθύτερη κατανόηση της τεχνολογίας χρωμάτων και επιστρώσεων, την προετοιμασία επιφάνειας, την εφαρμογή χρωμάτων, τα καλύτερα συστήματα βαφής για αντιδιαβρωτική και αντιρρυπαντική προστασία κ.αλ.
CBR (Customer Business Review), ένα πολύτιμο εργαλείο στην υπηρεσία των τμημάτων προμηθειών των ναυτιλιακών εταιρειών. Μία ανάλυση στις προμήθειες χρωμάτων ανά πλοίο και λιμάνι σε ετήσια βάση, με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και προτάσεις / εισηγήσεις, για την οργάνωση, βελτίωση, του εφοδιασμού των πλοίων.
CSD (Customer Service Dept), το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Jotun Hellas, με συνέπεια και επαγγελματισμό ανταποκρίνεται στις ανάγκες αυτών. Κάθε εκπρόσωπος του τμήματος εξυπηρέτησης, συνεργάζεται με τα αρμόδια τμήματα της εταιρείας σε κάθε γωνιά του κόσμου, προκειμένου να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις υπηρεσίες της Jotun Hellas, δείτε το ηλεκτρονικό φυλλάδιο – παρουσίαση της εταιρείας: http://www.jotun.com/gr/en/b2b/paintsandcoatings/ships/Copy_of_index.aspx
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ