
Εδώ και μερικές εβδομάδες, όπως μεταδίδει ο γερμανικός ειδησεογραφικός ιστότοπος «Hansa», υπήρχαν φήμες που ήθελαν τον όμιλο Conti, με έδρα το Μόναχο, να περνά υπό τον έλεγχο του Claus Peter Offen, του Γερμανού επιχειρηματία, ιδρυτή, μοναδικού μετόχου και CEO του ομίλου Offen.
Και οι πληροφορίες επιβεβαιώθηκαν, με τον όμιλο Conti που διαχειρίζεται ένα στόλο 68 πλοίων να περνά υπό τον έλεγχο του ομίλου Offen. Συγκεκριμένα με την εξαγορά της Conti, όπως σημειώνεται στο επίσημο δελτίο Τύπου του Ομίλου, περνούν υπό τον έλεγχο του Γερμανού πλοιοκτήτη από το Αμβούργο Claus Peter Offen 30 containerships (207.712 TEUs), 29 bulk carriers, καθώς και 8 product tankers.
Ο Claus Peter Offen πλέον θα κατέχει το 100% των μετοχών της Conti, ενώ μετά την εξαγορά της η τελευταία θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται αυτόνομα. Με αφορμή την εξαγορά ο Offen δήλωσε πως «Για εμάς αυτή η εξαγορά αποτελεί ένα ακόμη βήμα στην εφαρμογή της αναπτυξιακής μας στρατηγικής».
Εκτός της Conti, όμως, υπό τον έλεγχο του Offen περνά και το 67,5% των μετοχών της εταιρείας Bremer Bereederungsgesellschaft mbH & Co. KG, η οποία διαχειρίζεται ένα στόλο από 35 bulk carriers (Ultramax, Supramax, Panamax και Post-Panamax).
Πλέον, ο όμιλος Offen, μαζί με τις θυγατρικές του, διαχειριζόμενος ένα στόλο από 95 containerships, 37 bulk carriers και 37 product tankers, συνολικά δηλαδή ένα στόλο 169 πλοίων, θα μπορεί να ενισχύσει περαιτέρω την θέση του έναντι του διεθνούς ανταγωνισμού και να αντιμετωπίσει πιο αποτελεσματικά τη συνεχιζόμενη κρίση στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Να σημειωθεί ότι ο όμιλος Offen, που ιδρύθηκε το 1971 από τον Claus Peter Offen, έχει έδρα το Αμβούργο και αποτελεί σήμερα μία από τις μεγαλύτερες και πλέον κερδοφόρες γερμανικές ναυτιλιακές εταιρείες, με περισσότερους από 3.500 εργαζομένους. Τα περισσότερα από τα πλοία της είναι χρονοναυλωμένα, με μακροχρόνια συμβόλαια από εταιρείες, όπως οι: MSC, Maersk, CMA CGM, Hapag Lloyd και Hamburg Süd.
Φωτό: offengroup.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ