
Ο κινέζικος όμιλος ναυπηγείων Yangzijiang θα προχωρήσει σε μείωση του εργατικού του δυναμικού κατά 10% εντός του τρέχοντος έτους.
Όπως δήλωσε ο κος Ren Yuanlin, υψηλόβαθμο στέλεχος του κινέζικου ομίλου, ο όμιλος πρόκειται να μειώσει το εργατικό δυναμικό των ναυπηγείων του από 20.000 εργάτες σε 18.000 μέχρι το τέλος του 2017.
Να σημειωθεί ότι ο όμιλος τα τελευταία χρόνια έχει προβεί σε απολύσεις 6.000 εργαζομένων με στόχο τον περιορισμό των λειτουργικών του εξόδων και κυρίως του κόστους μισθοδοσίας. Μέρος της πολιτικής του ομίλου Yangzijiang αποτελεί επίσης η προσέλκυση νέων παραγγελιών πλοίων ύψους $1,5 δις. Το περασμένο έτος ο κινέζικος όμιλος ολοκλήρωσε ναυπηγήσεις πλοίων αξίας $823 εκατ., ενώ το βιβλίο παραγγελιών του περιελάμβανε 85 πλοία αξίας $4,3 δις.
Ο κος Ren Yuanlin προσέθεσε επίσης ότι ο όμιλος αναμένει παραγγελίες κυρίως πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρών φορτίων και όχι containerships λόγω των δυσμενών συνθηκών που χαρακτηρίζει τη ναυλαγορά της τελευταίας κατηγορίας πλοίων. Ανέφερε επιπλέον ότι παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, ο όμιλος Yangzijiang κατάφερε να καταγράψει κέρδη ύψους $269,04 εκατ. το 2016. Βέβαια τα κέρδη του ομίλου για το 2016 ήταν μειωμένα κατά 25% σε σχέση με αυτά του 2015 ($356,6 εκατ.), εξαιτίας της απομείωσης της αξίας των περιουσιακών του στοιχείων.
Τα έσοδα του ομίλου το 2016 έφτασαν τα $2,19 δις, μείωση κατά 6% συγκριτικά με τα έσοδα του 2015 ($2,32 δις), γεγονός που οφείλεται στη ναυπήγηση πλοίων μικρότερου μεγέθους και σε χαμηλότερες τιμές σε σχέση με τις ναυπηγήσεις που έγιναν το 2015.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ