
Οι στόχοι της «K» Line για μείωση των εκπομπών CO2 εγκρίθηκαν ως επιστημονικά συνεπείς με το επίπεδο επίτευξης του στόχου του «Paris Agreement», περί της διατήρησης της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας του πλανήτη αρκετά κάτω από τους 2 °C (πάνω από τα προβιομηχανικά επίπεδα), κι έλαβαν πιστοποίηση από μια διεθνή πρωτοβουλία, την «Science Based Target Initiative (SBTi)».
Το Μάρτιο του 2015, η εταιρεία παρουσίασε το μακροπρόθεσμο περιβαλλοντικό της όραμα -«K» LINE Environmental Vision 2050 “Securing Blue Seas for Tomorrow”- κι έθεσε έναν περιβαλλοντικό στόχο. Ο στόχος αυτός αφορούσε τη μείωση των εκπομπών CO2 από τα πλοία τα οποία διαχειρίζεται η εταιρεία κατά το ήμισυ πριν από το 2050, ως ένα αντίμετρο κατά της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Στην παρούσα συγκυρία, η «K» Line έθεσε τον ενδιάμεσο στόχο μείωσης εκπομπών CO2 κατά 10% για το 2019, τον οποίο πέτυχε νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, το 2015, κι έτσι έθεσε ένα νέο ενδιάμεσο στόχο μείωσης των εκπομπών CO2 κατά 25% για το 2030. Επί του παρόντος, το ορόσημο αυτό έχει πιστοποιηθεί από την SBTi.
Η SBTi αποτελεί μια κοινή πρωτοβουλία, η οποία θεσπίστηκε από το μη κερδοσκοπικό διεθνή οργανισμό CDP και άλλους οργανισμούς, προκειμένου να προωθήσει την επίτευξη των στόχων μείωσης των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου, και η ύπαρξη των SBT έχει θεσπιστεί ως μέρος της αξιολόγησης στον CDP.
Από τις 13 Φεβρουαρίου 2017, 211 από τις μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως, έχουν δηλώσει ότι θα ορίσουν SBT, συμπεριλαμβανομένης της «K» Line, με τους στόχους 35 από αυτών να έχουν ήδη πιστοποιηθεί από την SBTi.
Φωτό: klineurope.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ