
Οι στόχοι της «K» Line για μείωση των εκπομπών CO2 εγκρίθηκαν ως επιστημονικά συνεπείς με το επίπεδο επίτευξης του στόχου του «Paris Agreement», περί της διατήρησης της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας του πλανήτη αρκετά κάτω από τους 2 °C (πάνω από τα προβιομηχανικά επίπεδα), κι έλαβαν πιστοποίηση από μια διεθνή πρωτοβουλία, την «Science Based Target Initiative (SBTi)».
Το Μάρτιο του 2015, η εταιρεία παρουσίασε το μακροπρόθεσμο περιβαλλοντικό της όραμα -«K» LINE Environmental Vision 2050 “Securing Blue Seas for Tomorrow”- κι έθεσε έναν περιβαλλοντικό στόχο. Ο στόχος αυτός αφορούσε τη μείωση των εκπομπών CO2 από τα πλοία τα οποία διαχειρίζεται η εταιρεία κατά το ήμισυ πριν από το 2050, ως ένα αντίμετρο κατά της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Στην παρούσα συγκυρία, η «K» Line έθεσε τον ενδιάμεσο στόχο μείωσης εκπομπών CO2 κατά 10% για το 2019, τον οποίο πέτυχε νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, το 2015, κι έτσι έθεσε ένα νέο ενδιάμεσο στόχο μείωσης των εκπομπών CO2 κατά 25% για το 2030. Επί του παρόντος, το ορόσημο αυτό έχει πιστοποιηθεί από την SBTi.
Η SBTi αποτελεί μια κοινή πρωτοβουλία, η οποία θεσπίστηκε από το μη κερδοσκοπικό διεθνή οργανισμό CDP και άλλους οργανισμούς, προκειμένου να προωθήσει την επίτευξη των στόχων μείωσης των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου, και η ύπαρξη των SBT έχει θεσπιστεί ως μέρος της αξιολόγησης στον CDP.
Από τις 13 Φεβρουαρίου 2017, 211 από τις μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως, έχουν δηλώσει ότι θα ορίσουν SBT, συμπεριλαμβανομένης της «K» Line, με τους στόχους 35 από αυτών να έχουν ήδη πιστοποιηθεί από την SBTi.
Φωτό: klineurope.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ