
Οι στόχοι της «K» Line για μείωση των εκπομπών CO2 εγκρίθηκαν ως επιστημονικά συνεπείς με το επίπεδο επίτευξης του στόχου του «Paris Agreement», περί της διατήρησης της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας του πλανήτη αρκετά κάτω από τους 2 °C (πάνω από τα προβιομηχανικά επίπεδα), κι έλαβαν πιστοποίηση από μια διεθνή πρωτοβουλία, την «Science Based Target Initiative (SBTi)».
Το Μάρτιο του 2015, η εταιρεία παρουσίασε το μακροπρόθεσμο περιβαλλοντικό της όραμα -«K» LINE Environmental Vision 2050 “Securing Blue Seas for Tomorrow”- κι έθεσε έναν περιβαλλοντικό στόχο. Ο στόχος αυτός αφορούσε τη μείωση των εκπομπών CO2 από τα πλοία τα οποία διαχειρίζεται η εταιρεία κατά το ήμισυ πριν από το 2050, ως ένα αντίμετρο κατά της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Στην παρούσα συγκυρία, η «K» Line έθεσε τον ενδιάμεσο στόχο μείωσης εκπομπών CO2 κατά 10% για το 2019, τον οποίο πέτυχε νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, το 2015, κι έτσι έθεσε ένα νέο ενδιάμεσο στόχο μείωσης των εκπομπών CO2 κατά 25% για το 2030. Επί του παρόντος, το ορόσημο αυτό έχει πιστοποιηθεί από την SBTi.
Η SBTi αποτελεί μια κοινή πρωτοβουλία, η οποία θεσπίστηκε από το μη κερδοσκοπικό διεθνή οργανισμό CDP και άλλους οργανισμούς, προκειμένου να προωθήσει την επίτευξη των στόχων μείωσης των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου, και η ύπαρξη των SBT έχει θεσπιστεί ως μέρος της αξιολόγησης στον CDP.
Από τις 13 Φεβρουαρίου 2017, 211 από τις μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως, έχουν δηλώσει ότι θα ορίσουν SBT, συμπεριλαμβανομένης της «K» Line, με τους στόχους 35 από αυτών να έχουν ήδη πιστοποιηθεί από την SBTi.
Φωτό: klineurope.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ