
Οι στόχοι της «K» Line για μείωση των εκπομπών CO2 εγκρίθηκαν ως επιστημονικά συνεπείς με το επίπεδο επίτευξης του στόχου του «Paris Agreement», περί της διατήρησης της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας του πλανήτη αρκετά κάτω από τους 2 °C (πάνω από τα προβιομηχανικά επίπεδα), κι έλαβαν πιστοποίηση από μια διεθνή πρωτοβουλία, την «Science Based Target Initiative (SBTi)».
Το Μάρτιο του 2015, η εταιρεία παρουσίασε το μακροπρόθεσμο περιβαλλοντικό της όραμα -«K» LINE Environmental Vision 2050 “Securing Blue Seas for Tomorrow”- κι έθεσε έναν περιβαλλοντικό στόχο. Ο στόχος αυτός αφορούσε τη μείωση των εκπομπών CO2 από τα πλοία τα οποία διαχειρίζεται η εταιρεία κατά το ήμισυ πριν από το 2050, ως ένα αντίμετρο κατά της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Στην παρούσα συγκυρία, η «K» Line έθεσε τον ενδιάμεσο στόχο μείωσης εκπομπών CO2 κατά 10% για το 2019, τον οποίο πέτυχε νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, το 2015, κι έτσι έθεσε ένα νέο ενδιάμεσο στόχο μείωσης των εκπομπών CO2 κατά 25% για το 2030. Επί του παρόντος, το ορόσημο αυτό έχει πιστοποιηθεί από την SBTi.
Η SBTi αποτελεί μια κοινή πρωτοβουλία, η οποία θεσπίστηκε από το μη κερδοσκοπικό διεθνή οργανισμό CDP και άλλους οργανισμούς, προκειμένου να προωθήσει την επίτευξη των στόχων μείωσης των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου, και η ύπαρξη των SBT έχει θεσπιστεί ως μέρος της αξιολόγησης στον CDP.
Από τις 13 Φεβρουαρίου 2017, 211 από τις μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως, έχουν δηλώσει ότι θα ορίσουν SBT, συμπεριλαμβανομένης της «K» Line, με τους στόχους 35 από αυτών να έχουν ήδη πιστοποιηθεί από την SBTi.
Φωτό: klineurope.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ