
Μέσα σε τέσσερα χρόνια από την έναρξη χρήσης του συστήματος Hull Performance Solutions (HPS) της Jotun, το πλοίο COSCO Europe έχει επιτύχει νέα επίπεδα απόδοσης, ελέγχου κόστους και περιβαλλοντικών επιδόσεων. Τα στοιχεία που δημοσιεύονται από την Jotun αποδεικνύουν ότι το πλοίο μεταφοράς 10.062 κοντέινερ (TEU) που κατασκευάστηκε το 2008 έχει εξασφαλίσει περιορισμό του κόστους καυσίμων κατά 4,5 εκατομμύρια δολάρια και περιορισμό των εκπομπών CO₂ κατά 29.500 τόνους (σε σχέση με τον μέσο όρο της αγοράς), επιτυγχάνοντας κορυφαία απόδοση γάστρας.
COSCO Europe
Ο κος Hou, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της COSCO SHIPPING Lines δήλωσε: «Ως εταιρεία έχουμε δεσμευτεί να παρέχουμε βέλτιστη αξία στους μετόχους μας και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, καθώς και τις καλύτερες περιβαλλοντικές επιδόσεις για τον στόλο μας, ο οποίος αποτελεί έναν σημαντικό κρίκο στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα. Το σύστημα HPS έχει αποδειχθεί ότι μας βοηθά να ανταποκριθούμε σε αυτές τις απαιτήσεις, προσφέροντας την κορυφαία απόδοση γάστρας στην αγορά και επιτρέποντας σημαντική εξοικονόμηση καυσίμων και μείωση εκπομπών.
Έχουμε δεσμευτεί για την τήρηση των υψηλότερων προτύπων σε μακροπρόθεσμη βάση για τους πελάτες μας. Η ανάπτυξη του συστήματος μέτρησης και υφαλοχρωματισμού HPS της Jotun δείχνει ότι η εταιρεία ενστερνίζεται τις ίδιες αξίες με εμάς. Προσβλέπουμε σε ακόμη μεγαλύτερη συνεργασία και αποδοτικότητα στο μέλλον.»
Το σύστημα HPS συνδυάζει τα προηγμένα υφαλοχρώματα SeaQuantum X200, τη βέλτιστη τεχνική υποστήριξη και την ανάλυση απόδοσης της Jotun σύμφωνα με το ISO 19030 με μια εγγύηση υψηλής απόδοσης.
«Από την κυκλοφορία του το 2011, το σύστημα HPS έχει ήδη εφαρμοστεί σε πάνω από 400 πλοία παγκοσμίως,», σχολιάζει ο κος Alfie Ong, Αντιπρόεδρος της Jotun Marine Coatings. «Καθώς λαμβάνουμε όλο και περισσότερα μακροπρόθεσμα δεδομένα για το σύστημα, το οποίο αποτελεί την πρώτη λύση στο είδος του για τη μέτρηση της απόδοσης σύμφωνα με το ISO 19030, αποκτάμε πλέον βάσιμες αποδείξεις για αυτό που ήδη γνωρίζαμε: ότι το σύστημα HPS παρέχει τις καθαρότερες γάστρες, την υψηλότερη απόδοση και τις βέλτιστες περιβαλλοντικές επιδόσεις στην αγορά.
Όλο και περισσότεροι σημαντικοί παράγοντες της παγκόσμιας ναυτιλίας, όπως η COSCO SHIPPING Lines, αναγνωρίζουν την αξία αυτής της πρότασης. Κατανοούν ότι η επένδυση στο σύστημα HPS αποτελεί την πιο ικανοποιητική λύση για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης της γάστρας και την παροχή μακροπρόθεσμης αξίας στα πλοία τους. Είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να παρέχουμε χειροπιαστή απόδειξη αυτής της εντυπωσιακής εξοικονόμησης που επιτυγχάνουν.»
Ο κος Ong σημείωσε ότι το πλοίο που υποβλήθηκε στην επεξεργασία με το σύστημα HPS στο ναυπηγείο της COSCO (Zhoushan) τον Οκτώβριο του 2012, έχει μέχρι στιγμής καταγράψει απώλεια ταχύτητας μόλις 0,76% (μετρούμενη κατά το ISO 19030), τιμή που εντυπωσιάζει αν συγκριθεί με τον μέσο όρο 5,9% της αγοράς για τα πλοία που υποβάλλονται σε επεξεργασία με τυπικές λύσεις υφαλοχρωματισμού.
Τους προσεχείς μήνες, η COSCO SHIPPING Lines αναμένεται να ανακοινώσει τη σύναψη επιπλέον συμβάσεων πλοίων με τη Jotun, τον παγκόσμιο ηγέτη στις ναυτιλιακές επιστρώσεις υφαλοχρώματος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 38 αγνοούνται μετά το ναυάγιο πορθμείου χθες, Τετάρτη 2 Ιουλίου, το οποίο μετέφερε 65 ανθρώπους…
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ