
Η ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβώτιων Hyundai Merchant Marine (HMM) κατάφερε να περιορίσει την έκταση των ζημιών της για το 2016 σε $3,8 εκατ. από τα $ 45, 3 εκατ. που είχε καταγράψει το 2015. Παρά τον περιορισμό των καθαρών ζημιών της, η εταιρεία κατέγραψε λειτουργικές ζημιές $725,1 εκατ. στο τέλος του 2016, αύξηση 198% σε σχέση με το 2015 ($243 εκατ.). Επιπλέον, τα έσοδα της HMM μειώθηκαν κατά 18% σε σχέση με το 2015.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας οι αυξήσεις στις λειτουργικές ζημιές της και οι μειώσεις στα έσοδά της οφείλονται στα χαμηλά ναύλα του 2016. Η εταιρεία προέβλεψε πως θα συνεχίσει να καταγράφει ζημιές μέχρι τα μέσα του 2018, καθώς η αγορά προσπαθεί να αμβλύνει τη διαφορά που υφίσταται μεταξύ ζήτησης και προσφοράς.
Η HMM ανέφερε πως επιδιώκει να επενδύσει σε τερματικούς σταθμούς λιμένων της Νοτιοανατολικής Ασίας, εκτιμώντας πως μια τέτοια κίνηση θα της αποφέρει κέρδη. Επίσης η εταιρεία ενδέχεται να επενδύσει σε νέες παραγγελίες πλοίων, τα οποία θα συμμορφώνονται με τους νέους κανονισμούς του IMO για την χρήση καυσίμου με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο.
Σημαντικό ρόλο στην οικονομική ανάκαμψη της HMM θα διαδραματίσει επίσης η συνεργασία της με τη Maersk Line και τη Mediterranean Shipping Company. Η συνεργασία αυτή, η οποία πρόκειται να ξεκινήσει τον ερχόμενο Απρίλιο, θα έχει διάρκεια τριών ετών και θα αφορά τη μίσθωση χωρητικότητας στα πλοία της HMM (slot purchase agreement).
Φωτό: flickr.com/Vince Smith
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ