
Με αφορμή δημοσιεύματα σε ορισμένα ΜΜΕ και Blog, περί διακοπής του Internet σε 125 Υπηρεσίες του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής ενημερώνει μέσα από δελτίο Tύπου ότι, ό,τι γράφτηκε είναι ανυπόστατο και ψευδές:
«Σήμερα δεν διακόπηκε η παροχή του Internet σε καμία Υπηρεσία του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Επειδή έληγε η παροχή Υπηρεσιών Internet, που κάλυπτε τις 125 αυτές Υπηρεσίες, το Υπουργείο, εγκαίρως προκήρυξε μειοδοτικό διαγωνισμό, οποίος δεν τελεσφόρησε.»
«Το Υπουργείο, μετά από διαπραγματεύσεις, εξασφάλισε ευγενική χορηγία από τον Όμιλο ΟΤΕ, με την οποία, οι 125 Υπηρεσίες του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. έχουν δωρεάν Internet, επί ένα χρόνο. Μέχρι να ευοδωθούν οι διαπραγματεύσεις, το Υπουργείο είχε δώσει, προληπτικά, οδηγίες προς τις Υπηρεσίες αυτές, για το πώς θα λαμβάνουν το ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο. Η χορηγία του Ομίλου ΟΤΕ επέτρεψε να μη χρειαστεί η εφαρμογή των οδηγιών αυτών.»
«Με τη χορηγία του Ομίλου ΟΤΕ, το Ελληνικό Δημόσιο εξοικονομεί δεκάδες χιλιάδες ευρώ, για ένα χρόνο» τονίζει η ανακοίνωση του γραφείου Τύπου.
Στην ίδια ανακοίνωσή του η ηγεσία της Ακτής Βασιλειάδη εμφανίζεται, επίσης, ιδιαίτερα ενοχλημένη, τονίζοντας ότι οι συνδικαλιστές του Λιμενικού Σώματος, οι οποίοι υπέγραψαν την ανακοίνωση για δήθεν διακοπή του Internet, εκτός του ότι εξέθεσαν την υπηρεσία τους, δίνοντας την εικόνα ενός σχεδόν υπό διάλυση οργανισμού, δεν είχαν την εντιμότητα να ρωτήσουν τους συναδέλφους τους αξιωματικούς σε τι στάδιο βρισκόταν η υπόθεση, για την οποία εργάστηκαν η πολιτική και η στρατιωτική ηγεσία του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής. Οι συγκεκριμένοι συνδικαλιστές δεν είχαν ούτε την επαγγελματική επάρκεια να επαληθεύσουν τα γραφόμενα, στη σχετική ανακοίνωσή τους.
Είναι πάντως από τις σπάνιες φορές τα τελευταία χρόνια που η ηγεσία της Ακτής Βασιλειάδη καυτηριάζει τόσο έντονα την ηγεσία των συνδικαλιστικών φορέων του Λιμενικού.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…

Τα πλοία του παγκόσμιου στόλου που υπόκεινται σε κυρώσεις εξακολουθούν να πληθύνονται με αμείωτους ρυθμούς, με τη μέση ηλικία τους μάλιστα να ξεπερνά τα…

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ