
Με την αυξανόμενη δημοτικότητα του κλάδου της κρουαζιέρας και καθώς οι ιδιοκτήτες των superyacht αναζητούν νέες συγκινήσεις, ο τομέας των υποβρυχίων σκαφών αναψυχής αναμένεται να αναπτυχθεί σημαντικά μέσα στα επόμενα χρόνια. Ο νηογνώμονας DNV GL, ο οποίος ασχολείται και με αυτόν τον κλάδο, έχει αναλάβει πρόσφατα ένα νέο πρόγραμμα.
Το Super Yacht Sub 3 είναι ένα καταδυόμενος σκάφος μήκους τριών μέτρων, το οποίο αποτελεί το πιο γνωστό μοντέλο της ολλανδικής U-Boat Worx. Η συγκεκριμένη κατασκευάστρια εταιρεία ειδικεύεται στα υποβρύχια σκάφη τόσο για αναψυχή όσο και για ερευνητικούς σκοπούς.
«Σκοπός μας είναι να κάνουμε τα υποβρύχια σκάφη μας όσο το δυνατόν ασφαλέστερα,πιο ευέλικτα και πιο άνετα. Προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας, συνεργαζόμαστε στενά επι σειρά ετών με τον DNV GL» εξηγεί ο κ. Erik Hasselman, Commercial Director στην U-Boat Worx.
Σύμφωνα με τον κ. Andreas Fischer, DNV GL Inspection Engineer – Pressure & Underwater Technology, τα υποβρύχια σκάφη μπορούν να φτάσουν σε βάθος έως 300 μέτρων, ανοίγοντας έτσι έναν νέο κόσμο για τους πελάτες της κρουαζιέρας, αφού προσφέρουν πρόσβαση σε μέρη στα οποία οι δύτες δεν μπορούν να φτάσουν. «Κάθε μοντέλο σχεδιάζεται ειδικά για τον πελάτη, ενώ πρέπει να γίνουν και οι σχετικοί υπολογισμοί πιέσεων, προκειμένου να ελεγχθεί εάν το σκάφος μπορεί να αντέξει στα βάθη αυτά», προσθέτει.
Ο DNV GL συνεργάζεται στενά με την U-Boat Worx από το στάδιο του σχεδιασμού μέχρι την φάση παραγωγής, προκειμένου να διασφαλισθεί οτι τα σκάφη αυτά συμμορφώνονται πλήρως στα απαραίτητα πρότυπα.
‘Eνα από τα τελευταία έργα του κατασκευαστή, αφορούσε την εγκατάσταση ενός C-Explorer 3 υποβρυχίου σκάφους στο κρουαζιερόπλοιο Crystal Esprit της εταιρείας Crystal Cruises η οποία ανήκει στο Genting Group. « Το C-Explorer 3 αποτελούσε μέρος ενός μεγαλύτερου προγράμματος αναβάθμισης για το πλοίο Crystal Esprit και απαιτούσε πολύ στενή συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκομένων μερών, ξεκινώντας από την έγκριση των σχεδίων, τον προγραμματισμό των ερευνών και την παρακολούθηση της διαδικασίας στο ναυπηγείο» , αναφέρει ο κ. Jamel Eddine Barhoumi, DNV GL Principal Surveyor και Lead Auditor, του τμήματος Fleet in Service Maritime, ο οποίος εργάστηκε για το συγκεκριμένο έργο στο Sembawang Shipyard στη Σιγκαπούρη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ