
Στην έκθεση που φέρει τον τίτλο «The New Normal», παρουσιάζονται τα συμπεράσματα του Danish Maritime Forum 2016 και περιλαμβάνονται εφαρμόσιμες ιδέες που μπορούν να δώσουν απαντήσεις στα πιεστικά προβλήματα και τις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα ο ναυτιλιακός κλάδος, διεθνώς.
Τα θέματα αυτά συζητήθηκαν στο πλαίσιο διεξαγωγής του Danish Maritime Forum τον περασμένο Οκτώβριο, στο οποίο συμμετείχαν περισσότερα από 200 ηγετικά στελέχη του παγκόσμιου ναυτιλιακού επιχειρείν.
Τα ζητήματα στα οποία είχε επικεντρωθεί το ναυτιλιακό φόρουμ της Δανίας είναι κυρίως αυτά της απανθρακοποίησης (decarbonization), της εφαρμογής τεχνολογικών καινοτομιών, της αντιμετώπισης της πλεονάζουσας χωρητικότητας, της εξωστρέφειας του κόσμου της ναυτιλίας.
Υπήρξαν πολλές και ενδιαφέρουσες οι ιδέες που παρουσιάστηκαν στο Danish Maritime Forum 2016. Όπως για παράδειγμα, η δημιουργία ενός ταμείου χρηματοδοτούμενο εξολοκλήρου από τη ναυτιλιακή βιομηχανία με στόχο την επιδότηση της διάλυσης πλοίων μεγάλης ηλικίας ή η επιβολή μίας εισφοράς επί των καυσίμων με στόχο τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Θετική ανταπόκριση βρήκε και η ιδέα δημιουργίας μίας «Maritime Valley» -στα πρότυπα της «Silicon Valley»- με στόχο την ενίσχυση της καινοτομίας και του risk-taking στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Επίσης, από πολλούς παράγοντες της ναυτιλίας τονίστηκε η δυνατότητα η ναυτιλία να λαμβάνει το know-how επίλυσης κρίσεων και προβλημάτων και από άλλες βιομηχανίες, ενώ τονίστηκε και η ανάγκη στενής συνεργασίας μεταξύ όλων των φορέων εκπροσώπησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.
Μπορείτε να βρείτε την έκθεση του Danish Maritime Forum, εδώ.
Φωτό: danishmaritimedays.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ