
Το 2016 υπήρξε ένα έτος καμπής για την γερμανική ναυπηγική βιομηχανία, με πολλές παραγγελίες νέων πλοίων και κυρίως κρουαζιερόπλοιων, ενώ μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων τα γερμανικά ναυπηγεία επιχείρησαν να καταστούν εκ νέου ανταγωνιστικά. Καθώς φαίνεται και το 2017 θα είναι ένα εξίσου καλό έτος για τις γερμανικές ναυπηγικές μονάδες.
Πριν από λίγες ημέρες πραγματοποιήθηκε στα ναυπηγεία MV Werften στο Βίζμαρ η τελετή κοπής των πρώτων κομματιών χάλυβα για τα δύο νέα κρουαζιερόπλοια της αμερικάνικης Crystal River Cruises, η οποία ειδικεύεται σε ποτάμιες κρουαζιέρας.
Τα δύο νέα πλοία, τα «Crystal Debussy» και «Crystal Ravel» είναι κατηγορίας «Rhein-Class». Το μήκος τους θα φτάνει τα 135 μέτρα και το πλάτος τους τα 11, ενώ η χωρητικότητά τους θα αγγίζει τους 3.100 gt. Έτος παράδοσής τους είναι το 2018. Έκαστο πλοίο θα διαθέτει 55 καμπίνες, όλες με μπαλκόνια και θα μπορεί να φιλοξενήσει έως και 106 επιβάτες.
Να σημειωθεί ότι στο βιβλίο παραγγελιών των τριών ναυπηγικών μονάδων MV Werften για την επόμενη πενταετία υπάρχουν παραγγελίες για 4 πλοία για ποτάμιες κρουαζιέρες, τρία μέγα-γιοτ για την εταιρεία Crystal Yacht Expedition Cruises, καθώς και δύο κρουαζιερόπλοια κατηγορίας «Global Class» για την εταιρεία Star Cruises.
Αλλά και τα γερμανικά ναυπηγεία Meyer Werft στο Πάπενμπουργκ διάγουν καλές ημέρες καθώς συνεχίζονται εντατικά οι εργασίες κατασκευής του νέου κρουαζιερόπλοιου της ασιατικής εταιρείας Dream Cruises, που θα φέρει το όνομα «World Dream». Το τελευταίο θα έχει χωρητικότητα 151.300 gt, μήκος που θα φτάνει τα 335 μέτρα και πλάτος τα 39,7, ενώ θα μπορεί να φιλοξενεί 3.300 επιβάτες και να αναπτύσσει ταχύτητα 23 κόμβων.
Φωτό: crystalcruises.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ