
Η Dryships Inc. ανακοίνωσε τη συμφωνία με εταιρείες που ελέγχονται από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλό της, κ. Γεώργιο Οικονόμου, για την εξάσκηση δικαιωμάτων απόκτησης τεσσάρων πλοίων VLGC’s, μεταφοράς LPG τα οποία ναυπηγούνται από την Hyundai Heavy Industries. Τα τέσσερα πλοία πρόκειται να ναυλωθούν με μακροχρόνια ναυλοσύμφωνα.
Οι όροι των δικαιωμάτων προβλέπουν ότι η Dryships θα έχει στη διάθεσή της τέσσερα ξεχωριστά δικαιώματα διάρκειας τριών μηνών για την απόκτηση καθενός εκ των τεσσάρων πλοίων, στην τιμή των $83,5 εκατ. Εφόσον ασκηθούν και τα τέσσερα δικαιώματα το συνολικό κόστος κτήσης των πλοίων θα ανέλθει στα $334 εκατ. ενώ τα αναμενόμενα έσοδα των ναυλοσυμφώνων προβλέπεται να ανέλθουν σε $390 εκατ. Τα δικαιώματα λήγουν στις 4 Απριλίου 2017 και οι παραδόσεις των πλοίων προγραμματίζονται για τους μήνες Ιούνιο, Σεπτέμβριο, Οκτώβριο και Δεκέμβριο. Ήδη το πρώτο δικαίωμα εξασκήθηκε στις 9 Ιανουαρίου και αφορά το 1ο πλοίο, το οποίο θα παραδοθεί τον Ιούνιο, με το 25% της τιμής απόκτησης του να καταβάλλεται εντός του Ιανουαρίου. Το ναυλοσύμφωνο για το εν λόγω πλοίο έχει διάρκεια πέντε ετών με δικαίωμα επέκτασης για άλλα τρία έτη από αντισυμβαλλόμενη πετρελαϊκή εταιρεία, με αναμενόμενα έσοδα $54 εκατ. που δύνανται να ανέλθουν σε $92,7 εφόσον αυξηθεί η διάρκεια του ναυλοσυμφώνου.
Η συναλλαγή εγκρίθηκε από τα ανεξάρτητα μέλη του Διοικητικού Συμβούλιου της εταιρείας και στηρίχθηκε σε εκτιμήσεις μεσιτών.
Η εταιρεία σκοπεύει να χρηματοδοτήσει την απόκτηση των εν λόγω πλοίων με ίδια κεφάλαια, με την μη αναληφθείσα πίστωση από την Sifnos Shareholders και μέσω έκδοσης νέων μετοχών.
Εφόσον αποκτηθούν, τα πλοία θα διαχειρίζεται η TMS Cardiff Gas, συμφερόντων του κ. Οικονόμου.
Σχολιάζοντας την ανακοίνωση, ο κ. Οικονόμου ανέφερε ότι «είμαστε πολύ ευτυχείς που ολοκληρώσαμε μια συμφωνία που μας επιτρέπει μεγάλη ευελιξία στη ρευστότητά μας. Πιστεύουμε στις μακροχρόνιες προοπτικές της αγοράς των gas carriers. Έχοντας το option απόκτησης τεσσάρων αδελφών πλοίων πολύ υψηλών ποιοτικών και λειτουργικών χαρακτηριστικών με μικρό χρονοδιάγραμμα παράδοσης και για τα οποία υπάρχουν ήδη ναυλοσύμφωνα, μας παρέχει τη μοναδική ευκαιρία να εισέλθουμε στο χώρο των LPG πατώντας σε στέρεα βάση για περαιτέρω επέκταση. Εφόσον η εταιρεία επιλέξει να ασκήσει οποιοδήποτε από τα εν λόγω options, η κάθε απόκτηση πλοίου θα αυξήσει σημαντικά τα έσοδα της εταιρείας και θα μας δώσει ορατή και απτή ρευστότητα σε όρους αγοράς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ