
Tη μεταβολή των λειτουργικών συνθηκών τους ανασχεδιάζουν οι Μινωικές Γραμμές μετά τη σημαντική μείωση της επιβατικής κίνησης στις γραμμές της Αδριατικής, κυρίως λόγω των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, το «άνοιγμα» των Βαλκάνιων αυτοκινητόδρομων και την πρόσφατη αύξηση των τιμών των καυσίμων σε συνδυασμό με τη μείωση της συναλλαγματικής ισοτιμίας Ευρώ / USD.
Κατόπιν των παραπάνω εκτιμήσεων ο διευθύνων σύμβουλος των Μινωικών Γραμμών, Αντώνης Μανιαδάκης, προέβη στην παρακάτω ανακοίνωση:
«Οι Μινωικές Γραμμές, κατά τους τελευταίους μήνες, έχοντας εκτιμήσει τη μεταβολή των λειτουργικών συνθηκών, αποφάσισαν να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη και αναβάθμιση των Ελληνικών Θαλάσσιων «Δρόμων».
Κάτω από αυτές τις συνθήκες, στόχος των Μινωικών Γραμμών παραμένει η απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου της Hellenic Seaways, όπου η εταιρεία μας κατέχει το 48,4%, σχεδιάζοντας επιπλέον την επέκταση μας σε νέες γραμμές, μικρών και μεσαίων αποστάσεων, με τη δρομολόγηση νεότευκτων πλοίων με σκοπό την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών αντίστοιχων με εκείνες που προσφέρουμε στη γραμμή Ηράκλειο-Πειραιάς.
Επίσης, οι Μινωικές Γραμμές , με την υφιστάμενη εταιρική υποδομή και στελέχωσή τους σε έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό, θα εξυπηρετήσουν παράλληλα και ως General Sales Agent όλα τα πλοία του κορυφαίου Ομίλου Grimaldi και κύριου μετόχου μας, τα οποία προερχόμενα από όλο τον κόσμο, προσεγγίζουν την Ελλάδα.
Όσον αφορά τον κλάδο της Ελληνικής Ε/Γ-Ο/Γ ναυτιλίας, οι Μινωικές Γραμμές πιστεύουν ότι είναι απαραίτητη η αναδιάρθρωση του για αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, αύξηση του επιπέδου αξιοπιστίας με καλύτερους όρους τραπεζικού δανεισμού επιτυγχάνοντας την υγιή οικονομική λειτουργία του».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ