
Tη μεταβολή των λειτουργικών συνθηκών τους ανασχεδιάζουν οι Μινωικές Γραμμές μετά τη σημαντική μείωση της επιβατικής κίνησης στις γραμμές της Αδριατικής, κυρίως λόγω των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, το «άνοιγμα» των Βαλκάνιων αυτοκινητόδρομων και την πρόσφατη αύξηση των τιμών των καυσίμων σε συνδυασμό με τη μείωση της συναλλαγματικής ισοτιμίας Ευρώ / USD.
Κατόπιν των παραπάνω εκτιμήσεων ο διευθύνων σύμβουλος των Μινωικών Γραμμών, Αντώνης Μανιαδάκης, προέβη στην παρακάτω ανακοίνωση:
«Οι Μινωικές Γραμμές, κατά τους τελευταίους μήνες, έχοντας εκτιμήσει τη μεταβολή των λειτουργικών συνθηκών, αποφάσισαν να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη και αναβάθμιση των Ελληνικών Θαλάσσιων «Δρόμων».
Κάτω από αυτές τις συνθήκες, στόχος των Μινωικών Γραμμών παραμένει η απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου της Hellenic Seaways, όπου η εταιρεία μας κατέχει το 48,4%, σχεδιάζοντας επιπλέον την επέκταση μας σε νέες γραμμές, μικρών και μεσαίων αποστάσεων, με τη δρομολόγηση νεότευκτων πλοίων με σκοπό την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών αντίστοιχων με εκείνες που προσφέρουμε στη γραμμή Ηράκλειο-Πειραιάς.
Επίσης, οι Μινωικές Γραμμές , με την υφιστάμενη εταιρική υποδομή και στελέχωσή τους σε έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό, θα εξυπηρετήσουν παράλληλα και ως General Sales Agent όλα τα πλοία του κορυφαίου Ομίλου Grimaldi και κύριου μετόχου μας, τα οποία προερχόμενα από όλο τον κόσμο, προσεγγίζουν την Ελλάδα.
Όσον αφορά τον κλάδο της Ελληνικής Ε/Γ-Ο/Γ ναυτιλίας, οι Μινωικές Γραμμές πιστεύουν ότι είναι απαραίτητη η αναδιάρθρωση του για αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, αύξηση του επιπέδου αξιοπιστίας με καλύτερους όρους τραπεζικού δανεισμού επιτυγχάνοντας την υγιή οικονομική λειτουργία του».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ