
Μέσα στους επόμενους μήνες η Maersk Line αναμένεται να προχωρήσει στην διάλυση συνολικά οκτώ πλοίων της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου Panamax, καθώς μετά το άνοιγμα της νέας Διώρυγας του Παναμά δεν υπάρχει μεγάλη ζήτηση για αυτά.
Εξ αυτών τουλάχιστον τα μισά θα κατευθυνθούν προς διαλυτήρια της Ινδίας και συγκεκριμένα στα διαλυτήρια που βρίσκονται στην περιοχή Αλάνγκ, στην είσοδο του κόλπου Χαμπάντ, στο Γκουτζαράτ στη βορειοδυτική Ινδία. Τα υπόλοιπα θα οδηγηθούν στα διαλυτήρια της Κίνας, Jiangyin Xiagang Changjiang Ship.
Ο Søren Toft, CCO της Maersk Line, δήλωσε ότι τα πλοία αυτά αν και αντιπροσωπεύουν το 1% του στόλου της Maersk, εν τούτοις θα βοηθήσουν την εταιρεία να περιορίσει την προσφερόμενη από μέρους της χωρητικότητα, διαμορφώνοντας μία καλύτερη ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης.
Η επιλογή της Maersk να διαλύσει πλοία της στην Ινδία έχει προκαλέσει ισχυρές αντιδράσεις από περιβαλλοντικές οργανώσεις εντός και εκτός Δανίας, με τις τελευταίες να τονίζουν ότι στα ινδικά διαλυτήρια και ιδίως σε αυτά που βρίσκονται στην ακτή της Αλάνγκ συχνά καταγράφονται περιστατικά σοβαρών τραυματισμών εργατών που οφείλονται στις κακές εργασιακές και περιβαλλοντικές συνθήκες που επικρατούν σε αυτά. Από την πλευρά της η Maersk υποστηρίζει την επιλογή της και απαντά στους επικριτές της τονίζοντας πως επιλέγει διαλυτήρια που πληρούν όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις της ΕΕ και τις συνθήκες ασφάλειας των εργαζομένων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ