
Ελεύθεροι αφέθηκαν από τους αεροπειρατές όλοι οι επιβάτες του αεροσκάφους στη Μάλτα, σύμφωνα με το μαλτέζο πρωθυπουργό Joseph Muscat.
Final crew members leaving aircraft with hijackers.
— Joseph Muscat (@JosephMuscat_JM) December 23, 2016
Hijackers surrendered, searched and taken in custody.
— Joseph Muscat (@JosephMuscat_JM) December 23, 2016
Σημειώνεται πως λίγα λεπτά πριν από τις 3 το μεσημέρι, η πόρτα του αεροσκάφους άνοιξε και απελευθερώθηκε μια πρώτη ομάδα επιβατών, αποτελούμενη από γυναίκες και παιδιά.
Η αεροπειρατεία πραγματοποιήθηκε σε αεροσκάφος τύπου Airbus A320, της κρατικής λιβυκής εταιρείας Afriqiyah Airways, το οποίο εκτελούσε εσωτερικό δρομολόγιο στη Λιβύη. Οι αεροπειρατές υποχρέωσαν τον πιλότο να προσγειώσει το αεροσκάφος στον διεθνή αερολιμένα της Μάλτας, στην Βαλέτα.
Σύμφωνα με έγκυρα πρακτορεία ειδήσεων, οι αεροπειρατές απείλησαν να ανατινάξουν το αεροσκάφος, εάν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματα τους. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο αεροπειρατής ή οι αεροπειρατές -καθώς ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό εάν πρόκειται για ένα ή περισσότερα άτομα- φέρεται να έχει δηλώσει ότι είναι υποστηρικτής του πρώην δικτάτορα της Λιβύης Μουαμάρ Καντάφι και ζητά την απελευθέρωση του γιου του. O
πρωθυπουργός της Μάλτας Joseph Muscat σε ανάρτηση του, μέσω του λογαριασμού του στο twitter, επιβεβαίωσε την είδηση δηλώνοντας πως έχει ενημερωθεί για πιθανή κατάσταση αεροπειρατείας σε εσωτερική πτήση της Λιβύης, στην οποία έγινε εκτροπή στην Μάλτα.
Informed of potential hijack situation of a #Libya internal flight diverted to #Malta. Security and emergency operations standing by -JM — Joseph Muscat (@JosephMuscat_JM) December 23, 2016
Το αεροπλάνο προσγειώθηκε στη Μάλτα στις 11:32, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες τοπικών πρακτορείων ειδήσεων της Μάλτας, εκτελούσε εσωτερική πτήση από τη Sebha στην Tripoli της Λιβύης.
Ο τηλεοπτικός σταθμός TMV της Μάλτας, αναφέρει πως στο αεροσκάφος επέβαιναν συνολικά 118 άτομα, εκ των οποίων 111 επιβάτες και 7 άτομα πλήρωμα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ