
H εταιρεία Jotun, η οποία έχει οδηγήσει τη βιομηχανία στην ανάπτυξη του προτύπου, πιστεύει πως η κίνηση αυτή έχει τη δυνατότητα να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 10%, εξοικονομώντας παράλληλα στους διαχειριστές των πλοίων έως και $30 δισεκατομμύρια σε ετήσια κόστη ενέργειας.
Το πρότυπο ISO 19030 έχει πάνω από 3 χρόνια στα σκαριά. Αποτελεί μια συνεργασία 53 ειδικών από τον κλάδο οι οποίοι εργάζονται μαζί για να αναπτύξουν ένα ενιαίο πλαίσιο για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των λύσεων οι οποίες βελτιώνουν την επίδοση της γάστρας και της προπέλας. Η Jotun, ένας παγκόσμιος ηγέτης στις θαλάσσιες αντιρρυπαντικές επιστρώσεις, αποτέλεσε το επίκεντρο της διαδικασίας, με τον Geir Axel Oftedahl, Business Development Director της Jotun στα Hull Performance Solutions, να διαχειρίζεται το πρόγραμμα σε όλη τη διάρκειά του για λογαριασμό της ISO.
“Με το πρότυπο αυτό μπορούμε επιτέλους να πούμε πώς, λύσεις όπως οι προηγμένες αντιρρυπαντικές επιστρώσεις μπορούν να αντιμετωπίσουν αυτό το θέμα, παρέχοντας λογοδοσία και απόδοση της επένδυσης για τους πλοιοκτήτες, αναλύοντας λεπτομερώς τις τεράστιες δυνατότητες για μείωση των αερίων του θερμοκηπίου και του κόστους”, δήλωσε ο κ. Geir Axel Oftedahl.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ