
Τα τελευταία χρόνια ενισχύεται η τάση για ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων που θα κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), ενώ για το όχι και τόσο μακρινό μέλλον εκτιμάται ότι τα περισσότερα κρουαζιερόπλοια θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG.
Συγκεκριμένα, από τα συνολικά 73 κρουαζιερόπλοια, που έχουν παραγγελθεί και για τα οποία υπάρχει ημερομηνία παράδοσης μεταξύ 2017 και 2026, τα 13 θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG.
Η Carnival Corporation, που σήμερα κατέχει το 44,3% της αγοράς κρουαζιέρας σε παγκόσμιο επίπεδο, αναμένεται να είναι η πρώτη εταιρεία που θα διαθέτει πλοία κινούμενα με LNG. Αυτό θα συμβεί το 2019 όταν οι θυγατρικές της AIDA και Costa θα παραλάβουν τα δύο πρώτα κρουαζιερόπλοια κινούμενα με LNG.
Συνολικά η Carnival Corporation μέχρι το 2022 αναμένεται να έχει εντάξει στο στόλο των θυγατρικών της συνολικά επτά νέα κρουαζιερόπλοια που θα κινούνται με LNG, υλοποιώντας το σχέδιό της για την «πράσινη κρουαζιέρα», που θα επιτρέψει τη μείωση των αέριων εκπομπών των πλοίων της, τόσο για τους «κλασσικούς» ρύπους, όσο και για το διοξείδιο του άνθρακα (CO2). Τα νέα πλοία της Carnival θα κατασκευαστούν στα ναυπηγεία Meyer Werft σε Γερμανία και Φινλανδία.
Αλλά και η Royal Caribbean Cruises, που αναμένεται μέχρι το 2026 να παραλάβει τέσσερα νέα κρουαζιερόπλοια, που θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG. 2 από τα πλοία της Royal Caribbean θα κατασκευαστούν στα ναυπηγεία Meyer Werft στην Φινλανδία (Meyer Turku).
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/Ingo Wagner
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ