
Σε νέες συμφωνίες με την Gazprom προέβη η Dynagas LNG Partners LP, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η μακροχρόνια ναύλωση για το πλοίο «Clean Energy» και η τροποποίηση της διάρκειας των υφιστάμενων ναυλώσεων για τα πλοία «Yenisei River» και «Lena River».
Αναλυτικότερα, η συμφωνία με την Gazprom προβλέπει την ναύλωση του πλοίου «Clean Energy» κατασκευής 2007 και χωρητικότητας 150.000 κυβικών μέτρων για διάστημα 7 ετών και 9 μηνών, με έναρξη τον Ιούλιο του 2018. Τα συνολικά έσοδα για την Dynagas προβλέπεται να ανέλθουν στα $133 εκατ. για το μοναδικό μη-παγοθραυστικό πλοίο της εταιρείας, το οποίο είναι ήδη ναυλωμένο στην Shell έως το τέλος του 2ου τριμήνου του 2017. Η εταιρεία θα αναζητήσει κάποια βραχυπρόθεσμη ναύλωση για το χρονικό διάστημα έως την έναρξη της ναύλωσης στην Gazprom.
Παράλληλα, επιτεύχθηκε συμφωνία για την μείωση των ναύλων για τα πλοία «Yenisei River» και «Lena River», από 1η Νοεμβρίου 2016, επίσης στην Gazprom. Το νέο ποσό της μίσθωσης ανέρχεται σε $8,7 εκατ. για το «Yenisei River» και σε $9,6 εκατ. για το «Lena River», έως τη λήξη των συμβολαίων, ήτοι τον Ιούλιο και τον Σεπτέμβριο του 2018 αντίστοιχα.
Σε δηλώσεις που έκανε ο Tony Lauritzen, Διευθύνων Σύμβουλος της Dynagas, ανέφερε ότι «είμαστε ευτυχείς για τις νέες αυτές συμφωνίες με τις οποίες το σύνολο των συμφωνημένων ναυλώσεων ανέρχεται πλέον σε περίπου $1,6 δις από $1,5 δις από 1η Νοεμβρίου 2016. Εστιάζουμε στην μακροχρόνια ναύλωση για τα πλοία μας και ιδιαίτερα για το Clean Energy, δεδομένου ότι αποτελεί το μόνο μη-παγοθραυστικό. Θεωρούμε ότι αποτελεί μία χαμηλού ρίσκου και οικονομικώς συμφέρουσα επιλογή η χρήση του Clean Energy σε συμβατικό LNG carrier από την μετατροπή του σε FRSU».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ