
Σε νέες συμφωνίες με την Gazprom προέβη η Dynagas LNG Partners LP, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η μακροχρόνια ναύλωση για το πλοίο «Clean Energy» και η τροποποίηση της διάρκειας των υφιστάμενων ναυλώσεων για τα πλοία «Yenisei River» και «Lena River».
Αναλυτικότερα, η συμφωνία με την Gazprom προβλέπει την ναύλωση του πλοίου «Clean Energy» κατασκευής 2007 και χωρητικότητας 150.000 κυβικών μέτρων για διάστημα 7 ετών και 9 μηνών, με έναρξη τον Ιούλιο του 2018. Τα συνολικά έσοδα για την Dynagas προβλέπεται να ανέλθουν στα $133 εκατ. για το μοναδικό μη-παγοθραυστικό πλοίο της εταιρείας, το οποίο είναι ήδη ναυλωμένο στην Shell έως το τέλος του 2ου τριμήνου του 2017. Η εταιρεία θα αναζητήσει κάποια βραχυπρόθεσμη ναύλωση για το χρονικό διάστημα έως την έναρξη της ναύλωσης στην Gazprom.
Παράλληλα, επιτεύχθηκε συμφωνία για την μείωση των ναύλων για τα πλοία «Yenisei River» και «Lena River», από 1η Νοεμβρίου 2016, επίσης στην Gazprom. Το νέο ποσό της μίσθωσης ανέρχεται σε $8,7 εκατ. για το «Yenisei River» και σε $9,6 εκατ. για το «Lena River», έως τη λήξη των συμβολαίων, ήτοι τον Ιούλιο και τον Σεπτέμβριο του 2018 αντίστοιχα.
Σε δηλώσεις που έκανε ο Tony Lauritzen, Διευθύνων Σύμβουλος της Dynagas, ανέφερε ότι «είμαστε ευτυχείς για τις νέες αυτές συμφωνίες με τις οποίες το σύνολο των συμφωνημένων ναυλώσεων ανέρχεται πλέον σε περίπου $1,6 δις από $1,5 δις από 1η Νοεμβρίου 2016. Εστιάζουμε στην μακροχρόνια ναύλωση για τα πλοία μας και ιδιαίτερα για το Clean Energy, δεδομένου ότι αποτελεί το μόνο μη-παγοθραυστικό. Θεωρούμε ότι αποτελεί μία χαμηλού ρίσκου και οικονομικώς συμφέρουσα επιλογή η χρήση του Clean Energy σε συμβατικό LNG carrier από την μετατροπή του σε FRSU».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ