
Ο νηογνώμονας ClassNK χορήγησε κατ’αρχήν έγκριση (Approval in Principle-AIP) σε ένα πλοίο ανεφοδιασμού καυσίμου LNG χωρητικότητας 7,500 cbm το οποίο σχεδιάστηκε από την Hanjin Heavy Industries & Construction Co., Ltd.
Η επιλογή του LNG σαν καύσιμο πλοίων έχει γίνει όλο και πιο διαδεδομένη στον κλάδο, ενώ αναμένεται να γίνει μια από τις βασικές πηγές καυσίμου στο εγγύς μέλλον. Ωστόσο, τα πλοία τα οποία χρησιμοποιούν LNG σαν καύσιμο εξαρτώνται σήμερα σε μεγάλο βαθμό από τις υπάρχουσες υποδομές που αποτελούνται κυρίως από από συγκεκριμένες θέσεις ανεφοδιασμού, και οι οποίες δυνητικά περιορίζουν τις δραστηριότητές των πλοίων. Αναγνωρίζοντας την μεγαλύτερη ευελιξία την οποία θα μπορούσαν να παρέχουν τα πλοία ανεφοδιασμού καυσίμου LNG μέσω εφοδιασμού ship-to-ship, η Hanjin Heavy Industries & Construction Co., Ltd. και ο ClassNK διεξήγαγαν από κοινού έρευνα με σκοπό να βελτιώσουν τη βιωσιμότητα αυτής της τεχνολογίας. Ο πρωτοποριακός σχεδιασμός χρησιμοποιεί type-C bi-lobe δεξαμενές, βελτιώνοντας την χωρητικότητα φορτίου, επιτρέποντας έτσι μεγαλύτερη αποδοτικότητα και παραγωγικότητα. H AIP χορηγήθηκε αφού επιβεβαιώθηκε ότι ο σχεδιασμός είναι σύμφωνος με τα Rules and Guidance for the Survey and Construction of Steel Ships του ClassNK.
Ο κ. Takashi Nishibashi, ClassNK’s Country Manager of Korea δήλωσε: “H Hanjin Heavy Industries & Construction Co., Ltd. και ο ClassNK έχουν πάντα στενή συνεργασία και αυτό το σχέδιο αποτελεί μόνο έναν από τους καρπούς των σχέσεών μας. Ελπίζουμε ότι η συγκεκριμένη AIP θα βοηθήσει για να ανοίξει ο δρόμος για μια νέα γενιά υψηλής απόδοσης πλοίων ανεφοδιασμού καυσίμου LNG”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στο επίκεντρο διεθνών μέσων ενημέρωσης βρίσκεται η Σάμος για μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες την επόμενη σεζόν. Σύμφωνα με το Travel and Tour World, το νησί…

Δύο μόλις εβδομάδες πριν από την εκπνοή του 2025, η παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά χύδην ξηρού φορτίου καταγράφει ένα σημαντικό ορόσημο, με τις διά θαλάσσης…

Η λειψυδρία έχει επανέλθει δυναμικά στο προσκήνιο, καθώς οι μειωμένες βροχοπτώσεις και οι υψηλές θερμοκρασίες των τελευταίων ετών επηρεάζουν όλο και περισσότερο τα υδατικά…

Σε κατάσταση ακυβερνησίας βρίσκεται δεξαμενόπλοιο με σημαία Λιβερίας και 28μελές πλήρωμα, στη θαλάσσια περιοχή 12,7 ναυτικά μίλια νοτιοανατολικά της Σκύρου, λόγω απώλειας ηλεκτρικής ενέργειας…

Η Ρωσία επιτέθηκε στο λιμάνι Πιβντένι, στη νότια Ουκρανία, σήμερα, έγινε γνωστό από Ουκρανούς αξιωματούχους, καθώς κλιμακώνει τα πλήγματα στην περιφέρεια της Οδησσού κατά…

Διήμερη επίσκεψη πραγματοποίησε την Πέμπτη 18 και Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025 σε Λήμνο και Άγιο Ευστράτιο, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας.…

Την ένταξη του νεότευκτου «AEGEAN WINNER» στον στόλο της επισημοποίησε η Arcadia, συμφερόντων των αδελφών Αγγελόπουλου, σε ειδική τελετή ονοματοδοσίας που πραγματοποιήθηκε στις ναυπηγικές…

Αζέρικα καύσιμα εισήλθαν στην Αρμενία, στην πρώτη εμπορική συναλλαγή ύστερα από πάνω από τρεις δεκαετίες πολέμων μεταξύ των δύο χωρών, ανακοίνωσε την Παρασκευή 19…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ