
Ο νηογνώμονας ClassNK χορήγησε κατ’αρχήν έγκριση (Approval in Principle-AIP) σε ένα πλοίο ανεφοδιασμού καυσίμου LNG χωρητικότητας 7,500 cbm το οποίο σχεδιάστηκε από την Hanjin Heavy Industries & Construction Co., Ltd.
Η επιλογή του LNG σαν καύσιμο πλοίων έχει γίνει όλο και πιο διαδεδομένη στον κλάδο, ενώ αναμένεται να γίνει μια από τις βασικές πηγές καυσίμου στο εγγύς μέλλον. Ωστόσο, τα πλοία τα οποία χρησιμοποιούν LNG σαν καύσιμο εξαρτώνται σήμερα σε μεγάλο βαθμό από τις υπάρχουσες υποδομές που αποτελούνται κυρίως από από συγκεκριμένες θέσεις ανεφοδιασμού, και οι οποίες δυνητικά περιορίζουν τις δραστηριότητές των πλοίων. Αναγνωρίζοντας την μεγαλύτερη ευελιξία την οποία θα μπορούσαν να παρέχουν τα πλοία ανεφοδιασμού καυσίμου LNG μέσω εφοδιασμού ship-to-ship, η Hanjin Heavy Industries & Construction Co., Ltd. και ο ClassNK διεξήγαγαν από κοινού έρευνα με σκοπό να βελτιώσουν τη βιωσιμότητα αυτής της τεχνολογίας. Ο πρωτοποριακός σχεδιασμός χρησιμοποιεί type-C bi-lobe δεξαμενές, βελτιώνοντας την χωρητικότητα φορτίου, επιτρέποντας έτσι μεγαλύτερη αποδοτικότητα και παραγωγικότητα. H AIP χορηγήθηκε αφού επιβεβαιώθηκε ότι ο σχεδιασμός είναι σύμφωνος με τα Rules and Guidance for the Survey and Construction of Steel Ships του ClassNK.
Ο κ. Takashi Nishibashi, ClassNK’s Country Manager of Korea δήλωσε: “H Hanjin Heavy Industries & Construction Co., Ltd. και ο ClassNK έχουν πάντα στενή συνεργασία και αυτό το σχέδιο αποτελεί μόνο έναν από τους καρπούς των σχέσεών μας. Ελπίζουμε ότι η συγκεκριμένη AIP θα βοηθήσει για να ανοίξει ο δρόμος για μια νέα γενιά υψηλής απόδοσης πλοίων ανεφοδιασμού καυσίμου LNG”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ