
Ο νηογνώμονας ClassNK χορήγησε κατ’αρχήν έγκριση (Approval in Principle-AIP) σε ένα πλοίο ανεφοδιασμού καυσίμου LNG χωρητικότητας 7,500 cbm το οποίο σχεδιάστηκε από την Hanjin Heavy Industries & Construction Co., Ltd.
Η επιλογή του LNG σαν καύσιμο πλοίων έχει γίνει όλο και πιο διαδεδομένη στον κλάδο, ενώ αναμένεται να γίνει μια από τις βασικές πηγές καυσίμου στο εγγύς μέλλον. Ωστόσο, τα πλοία τα οποία χρησιμοποιούν LNG σαν καύσιμο εξαρτώνται σήμερα σε μεγάλο βαθμό από τις υπάρχουσες υποδομές που αποτελούνται κυρίως από από συγκεκριμένες θέσεις ανεφοδιασμού, και οι οποίες δυνητικά περιορίζουν τις δραστηριότητές των πλοίων. Αναγνωρίζοντας την μεγαλύτερη ευελιξία την οποία θα μπορούσαν να παρέχουν τα πλοία ανεφοδιασμού καυσίμου LNG μέσω εφοδιασμού ship-to-ship, η Hanjin Heavy Industries & Construction Co., Ltd. και ο ClassNK διεξήγαγαν από κοινού έρευνα με σκοπό να βελτιώσουν τη βιωσιμότητα αυτής της τεχνολογίας. Ο πρωτοποριακός σχεδιασμός χρησιμοποιεί type-C bi-lobe δεξαμενές, βελτιώνοντας την χωρητικότητα φορτίου, επιτρέποντας έτσι μεγαλύτερη αποδοτικότητα και παραγωγικότητα. H AIP χορηγήθηκε αφού επιβεβαιώθηκε ότι ο σχεδιασμός είναι σύμφωνος με τα Rules and Guidance for the Survey and Construction of Steel Ships του ClassNK.
Ο κ. Takashi Nishibashi, ClassNK’s Country Manager of Korea δήλωσε: “H Hanjin Heavy Industries & Construction Co., Ltd. και ο ClassNK έχουν πάντα στενή συνεργασία και αυτό το σχέδιο αποτελεί μόνο έναν από τους καρπούς των σχέσεών μας. Ελπίζουμε ότι η συγκεκριμένη AIP θα βοηθήσει για να ανοίξει ο δρόμος για μια νέα γενιά υψηλής απόδοσης πλοίων ανεφοδιασμού καυσίμου LNG”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Οκτωβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Η απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού φυσικού αερίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), η οποία θα εφαρμοσθεί μέχρι το τέλος του 2027, εγκρίθηκε σήμερα Δευτέρα 20 Οκτωβρίου…
Η κυματική ενέργεια αποτελεί μία από τις ακόμη αναξιοποίητες πηγές θαλάσσιας ανανεώσιμης ενέργειας, ικανή να προσφέρει σταθερή, χαμηλών εκπομπών ηλεκτροπαραγωγή. Η γαλλική νεοφυής επιχείρηση…
O Lloyd’s Register (LR) παρουσίασε τον Οκτώβριο 2025 τον πρώτο ολοκληρωμένο οδηγό πλοήγησης προς την πυρηνική πρόωση στη ναυτιλία, υπό τον τίτλο «Navigating Nuclear Energy in Maritime». Η νέα καθοδήγηση του LR,…
Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Τουρκία πρόκειται να εισέλθουν σύντομα σε τρίτο γύρο διαπραγματεύσεων για την εξασφάλιση μιας νέας και «ολοκληρωμένης» συμφωνίας ελεύθερου εμπορίου…
Εκτός Ρωσίας φαίνεται να ωθούν το ρωσικό πετρέλαιο οι αυξανόμενες ουκρανικές επιθέσεις στα διυλιστήρια της χώρας, οι οποίες καθιστούν αναγκαστική την εκτροπή των φορτίων…
Σε μια σαφή επίδειξη εμπιστοσύνης προς την αγορά της Αφρικής, ο παγκόσμιος κολοσσός logistics, DHL Group, ανακοίνωσε ένα επενδυτικό πλάνο που υπερβαίνει τα 300…
Ένα επενδυτικό πλάνο-μαμούθ εξήγγειλε πρόσφατα η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Νότιας Κορέας. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η HMM έχει τοποθετήσει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ