
Τα τελευταία χρόνια το λιμάνι του Κιέλου, στην Βαλτική Θάλασσα, υποδέχεται έναν ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό κρουαζιερόπλοιων. Συγκεκριμένα κατά τη θερινή περίοδο του τρέχοντος έτους στο Κίελο πραγματοποιήθηκαν συνολικά 147 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων των εταιρειών AIDA, TUI Cruises, MSV, Holland-America-Line και Costa, με τελευταίο κρουαζιερόπλοιο για φέτος το «AIDAvita», που έφτασε στο Κίελο την Κυριακή 9 Οκτωβρίου.
Ο αριθμός των επιβατών, που επισκέφθηκαν τα αξιοθέατα της πρωτεύουσας του κρατιδίου του Σλέσβιχ-Χόλσταϊν της Γερμανίας, άγγιξε τα 485.000 άτομα, αυξημένος σε σχέση με πέρυσι κατά σχεδόν 6%.
Ο διευθύνων σύμβουλος της λιμενικής αρχής του Κιέλου σε δηλώσεις του εξέφρασε τη μεγάλη του ικανοποίηση που το λιμάνι του Κιέλου έχει καταστεί τόσο ελκυστικός προορισμός κρουαζιέρας, ενώ τόνισε χαρακτηριστικά ότι «οι επενδύσεις ύψους 35 εκατ. ευρώ που πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια έχουν πιάσει τόπο».
Η νέα σαιζόν κρουαζιέρας για το Κίελο ξεκινά στις 9 Απριλίου 2017, με το πλοίο «AIDAcara».
Να σημειωθεί ότι η αγορά κρουαζιέρας στην Γερμανία είναι η πλέον ανθηρή. Με βάση τα πλέον πρόσφατα στοιχεία της CLIA Europe, 1,8 εκατομμύρια Γερμανοί επέλεξαν για τις διακοπές τους to 2015 ένα κρουαζιερόπλοιο, αριθμός που αντιστοιχεί στο 27,5% επί του συνόλου των Ευρωπαίων επιβατών κρουαζιέρας για το περασμένο έτος.
Η αύξηση που σημειώνει η γερμανική αγορά κρουαζιέρας είναι τέτοια, που για τον επικεφαλής του γερμανικού τμήματος της CLIA, Helge Grammerstorf, «δεν υπάρχουν αρκετά πλοία» για να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση της γερμανικής αγοράς. Μάλιστα, επισημαίνει ότι οι εκτιμήσεις για το 2016 μιλούν για σχεδόν 2 εκατομμύρια Γερμανούς επιβάτες.
Φωτό: portofkiel.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ