
Τα τελευταία χρόνια το λιμάνι του Κιέλου, στην Βαλτική Θάλασσα, υποδέχεται έναν ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό κρουαζιερόπλοιων. Συγκεκριμένα κατά τη θερινή περίοδο του τρέχοντος έτους στο Κίελο πραγματοποιήθηκαν συνολικά 147 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων των εταιρειών AIDA, TUI Cruises, MSV, Holland-America-Line και Costa, με τελευταίο κρουαζιερόπλοιο για φέτος το «AIDAvita», που έφτασε στο Κίελο την Κυριακή 9 Οκτωβρίου.
Ο αριθμός των επιβατών, που επισκέφθηκαν τα αξιοθέατα της πρωτεύουσας του κρατιδίου του Σλέσβιχ-Χόλσταϊν της Γερμανίας, άγγιξε τα 485.000 άτομα, αυξημένος σε σχέση με πέρυσι κατά σχεδόν 6%.
Ο διευθύνων σύμβουλος της λιμενικής αρχής του Κιέλου σε δηλώσεις του εξέφρασε τη μεγάλη του ικανοποίηση που το λιμάνι του Κιέλου έχει καταστεί τόσο ελκυστικός προορισμός κρουαζιέρας, ενώ τόνισε χαρακτηριστικά ότι «οι επενδύσεις ύψους 35 εκατ. ευρώ που πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια έχουν πιάσει τόπο».
Η νέα σαιζόν κρουαζιέρας για το Κίελο ξεκινά στις 9 Απριλίου 2017, με το πλοίο «AIDAcara».
Να σημειωθεί ότι η αγορά κρουαζιέρας στην Γερμανία είναι η πλέον ανθηρή. Με βάση τα πλέον πρόσφατα στοιχεία της CLIA Europe, 1,8 εκατομμύρια Γερμανοί επέλεξαν για τις διακοπές τους to 2015 ένα κρουαζιερόπλοιο, αριθμός που αντιστοιχεί στο 27,5% επί του συνόλου των Ευρωπαίων επιβατών κρουαζιέρας για το περασμένο έτος.
Η αύξηση που σημειώνει η γερμανική αγορά κρουαζιέρας είναι τέτοια, που για τον επικεφαλής του γερμανικού τμήματος της CLIA, Helge Grammerstorf, «δεν υπάρχουν αρκετά πλοία» για να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση της γερμανικής αγοράς. Μάλιστα, επισημαίνει ότι οι εκτιμήσεις για το 2016 μιλούν για σχεδόν 2 εκατομμύρια Γερμανούς επιβάτες.
Φωτό: portofkiel.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ