
Στην αγορά των χύδην ξηρών φορτίων, η εορταστική περίοδος στην Κίνα (εθνική εορτή) δείχνει να επηρεάζει τους ναύλους των Panamax καθώς τα διαθέσιμα φορτία έχουν μειωθεί. Από την άλλη τα capesize στην περιοχή του Ατλαντικού είναι περισσότερο δραστήρια με τους ναύλους να διαμορφώνονται πάνω από τα $9.000 ανά ημέρα για βραχυχρόνιες ναυλώσεις. Παρόλ’ αυτά ο Baltic Capesize Indev έκλεισε στις 1.970 μονάδες μειωμένος κατά 328 μονάδες σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα. Φορτία προς την Δυτική Αφρική για πλοία Supramax διακινούνται έναντι ναύλου $11.000 ανά ημέρα ενώ για βραχυπρόθεσμες χρονοναυλώσεις στην περιοχή του Ατλαντικού οι ναύλοι διαμορφώνοναι στα $7.600.
Στην αγορά των χύδην υγρών φορτίων, έπειτα από το μίνι ράλλυ στους ναύλους που ξεκίνησε πριν από δύο εβδομάδες, η δραστηριότητα στην αγορά παρουσιάζει σημάδια κάμψης κυρίως λόγω της υπερπροσφοράς χωρητικότητας. Η μεγάλη διαθεσιμότητα μεγάλης χωρητικότητας στην περιοχή της Μέσης Ανατολής είχε σημαντική αρνητική επίπτωση στους LR2 ναύλους για φόρτωση από λιμένες της περιοχής. Επιπρόσθετα οι ναύλοι στην περιοχή του Ατλαντικού καθώς η λειτουργία του αγωγού Colonial στις Η.Π.Α. αποκαταστάθηκε, με αποτέλεσμα την μείωση της ζήτησης για φορτία. Με το Brent να εμπορεύεται στα $51,81 το βαρέλι, η αγορά ελπίζει ότι σύντομα θα υπάρξουν αυξήσεις στους ναύλους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ