
Στις 3 και 4 Οκτωβρίου 2016 η INΤERCARGO (The International Association of Dry Cargo Shipowners) διεξήγαγε στο Λονδίνο τη Γενική Συνέλευση των Μελών της ενώ παράλληλα συνεδρίασε η Διοικούσα και η Τεχνική Επιτροπή.
Η INTERCARGO επανέλαβε την δέσμευσή της για έναν ασφαλή, αποδοτικό, υψηλής ποιότητας και φιλικό προς το περιβάλλον κλάδο θαλάσσιας μεταφοράς ξηρού φορτίου, καθώς και την υποστήριξή της προς μια ελεύθερη αγορά η οποία διέπεται από τους κανόνες του ελεύθερου και θεμιτού ανταγωνισμού. Τα κύρια θέματα που συζητήθηκαν ήταν η εφαρμογή της Ballast Water Convention, η Ασφαλής Μεταφορά Φορτίων, η διαθεσιμότητα Εγκαταστάσεων Υποδοχής για Επικίνδυνα προς το Θαλάσσιο Περιβάλλον κατάλοιπα φορτίων, οι Ατμοσφαιρικές Εκπομπές/ CO2, τα Πρότυπα Σχεδιασμού πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου και σχετικού εξοπλισμού και η πειρατεία.
Η INTERCARGO θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για να πείσει τα περιφερειακά ανά τον κόσμο Port State Controls να θεσπίσουν διαδικασίες αυτοαξιολόγησης με σκοπό την στόχευση της διαφθοράς εντός των περιοχών τους. Ακόμη τονίστηκε η σημασία της έγκαιρης υποβολής από τα Μέλη στον IMO των εκθέσεων που αφορούν τα ναυτικά ατυχήματα, καθώς η κοινοποίηση των στοιχείων θεωρείται σημαντικό εργαλείο για τον εντοπισμό των αιτιών των συμβάντων επιτρέποντας παράλληλα να ληφθούν διορθωτικές ενέργειες.
Ο Πρόεδρος της INTERCARGO κ. Γιάννης Πλατσιδάκης ευχαρίστησε τα μέλη για τη σημαντική υποστήριξή τους, ιδίως ενόψει των πολύ δύσκολων ημερών για τον κλάδο θαλάσσιας μεταφοράς ξηρού φορτίου ενώ εξέφρασε και την αισιοδοξία του για τις προοπτικές του κλάδου.
Ο νέος Γενικός Γραμματέας της INTERCARGO κ. Κώστας Γκόνης δήλωσε μεταξύ άλλων πως η αγορά του ξηρού φορτίου πρέπει να είναι περήφανη για τις επιδόσεις της ως το φιλικότερο προς το περιβάλλον μέσο μεταφορών.
Φωτο: Ο πρόεδρος της Intercargo Γιάννης Πλατσιδάκης
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ