
Ο Cepsa, που είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος βιομηχανικός όμιλος της Ισπανίας εδώ και 80 χρόνια, θα προμηθεύει με LNG τα πλοία που το χρησιμοποιούν ως καύσιμο, μέσω της πρώτης φορτηγίδας πολλαπλών καυσίμων στην Ευρώπη. Αυτό το πλοίο εφοδιασμού καλύπτει όλο το φάσμα των καυσίμων που χρησιμοποιούν τα πλοία (π.χ. μαζούτ, ντίζελ, LNG). Χρησιμοποιώντας την πιο προηγμένη τεχνολογία, ο όμιλος Cepsa θα συμμετάσχει στο σχεδιασμό και την κατασκευή του πλοίου μαζί με το στρατηγικό συνεργάτη της, Flota Suardiaz, ναυτιλιακή εταιρεία που δραστηριοποιείται στις τακτικές γραμμές και ειδικεύεται στην αγορά ro-ro (roll-on).
Το έργο αποτελεί μέρος του ερευνητικού έργου «Core LNGas Hive», και επιλέχθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο της στρατηγικής της Ε.Ε. για τη δημιουργία των απαραίτητων υποδομών ανεφοδιασμών πλοίων με LNG. Το έργο συντονίζεται από την Enagas, κορυφαία εταιρεία μεταφοράς φυσικού αερίου στην Ισπανία, ενώ συμμετέχουν συνολικά 42 εταίροι από την Ισπανία και την Πορτογαλία, μεταξύ των οποίων είναι Cepsa. Το «Core LNGas Hive» έχει στόχο να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στην περιοχή της Μεσογείου και του Ατλαντικού και παράλληλα να συμβάλλει στην προώθηση των καθαρών πηγών ενέργειας.
Η πρώτη φορτηγίδα θα αρχίσει να λειτουργεί το 2018 από το λιμάνι της Βαρκελώνης, ένα από τα σημαντικότερα της Ευρώπης. Η εταιρεία θα γίνει ο πρώτος προμηθευτής καυσίμων για STS (Ship to Ship) μέσω της φορτηγίδας πολλαπλών καυσίμων στην Ισπανία, και η Βαρκελώνη θα γίνει το πρώτο λιμάνι στη νότια Ευρώπη που θα το προσφέρει.

ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ