
Με θετικό πρόσημο έκλεισε το πρώτο επτάμηνο του 2016 για τις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του Ηρακλείου.
Συγκεκριμένα στο λιμάνι του Ηρακλείου κατέπλευσαν 95 κρουαζιερόπλοια με 136.765 επιβάτες έναντι 80 κρουαζιερόπλοιων με 97.060 επιβάτες το αντίστοιχο επτάμηνο του 2015. Παρατηρείται δηλαδή αύξηση της τάξης του 18,75% στις προσεγγίσεις και 40,91% στους επιβάτες.
Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα και ως προς τις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων μέχρι το τέλος του έτους, αφού σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση που έχει ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου, αναμένεται να προσεγγίσουν του λιμάνι του Ηρακλείου, 75 επιπλέον πλοία συνολικής χωρητικότητας 127.616 επιβατών.
Συνολικά, πλοία 26 εταιρειών κρουαζιέρας αναμένεται να προσεγγίσουν φέτος το λιμάνι Ηρακλείου. Πρόκειται για κρουαζιερόπλοια των εταιρειών: Aida Cruises, Carnival Cruises, Celestyal Cruises, Club Med II, Costa Crosiere, Cunard line, Fred Olsen, Holland America Lines, Majestic International, MSC Crociere, Norwegian cruise line, Oceania Cruises, Portuscale Cruises, Princess Cruises, P & O Cruises, Regent Seven Seas, Saga Group, Salamis Cruise Lines, Silversea Cruises, Swan Hellenic, Thomson Cruises, Tui Cruises, Variety Cruises, Viking Cruises, Voyages to Antiquity, Vships Leisure.
Ενθαρρυντικό στοιχείο επίσης είναι, ότι το λιμάνι του Ηρακλείου θα προσεγγίσουν για το έτος 2016, ως παρθενικές αφίξεις (maiden call), συνολικά 10 κρουαζιερόπλοια.
Τα παραπάνω στοιχεία καταδεικνύουν ότι το λιμάνι του Ηρακλείου επιλέγεται από τις μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας, καθώς προσφέρει σταθερότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες, ενώ επίσης θεωρείται από τα πιο ασφαλή της ανατολικής Μεσογείου.
Φωτό: flickr.com/ Roderick Eime
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ