
Κατά τον πρώτο μήνα λειτουργίας του νέου αεροδρομίου στην Πάρο, που επέτρεψε τη χρήση μεγαλύτερων αεροσκαφών, η επιβατική κίνηση της Olympic Air τριπλασιάστηκε. Συγκεκριμένα, τον Αύγουστο του 2016 η Olympic Air μετέφερε 18.725 επιβάτες, τριπλάσιους σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2015.
Η Olympic Air υποστήριξε τη λειτουργία του νέου αεροδρομίου με μεγαλύτερα αεροσκάφη, περισσότερες συχνότητες, αλλά και απευθείας σύνδεση με την Θεσσαλονίκη. Επίσης, για να αποκτήσει δυναμική ως προορισμός η Πάρος, προσφέρθηκαν μέσα στον Αύγουστο περισσότερες από 10,000 θέσεις με 39 & 55 ευρώ από την Πάρο και την Αθήνα αντίστοιχα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN και της Olympic Air, κ. Δημήτρης Γερογιάννης δήλωσε: «Πρώτος μήνας λειτουργίας του νέου αεροδρομίου της Πάρου και ήδη έχουμε τριπλάσια κίνηση. Βλέπουμε ακόμη τα πρώτα μόνο δείγματα της προοπτικής του προορισμού. Το 2017 με επαρκή χρόνο για προπωλήσεις και δια-συνδεσιμότητα με όλο το δίκτυο εξωτερικού της ΑEGEAN από την Αθήνα, τα αποτελέσματα θα είναι πολύ πιο εντυπωσιακά. Η αποτελεσματική συνεργασία με την ΥΠΑ για την εκτέλεση του έργου του τερματικού σταθμού, με χρηματοδότηση και επίβλεψη της εταιρείας μας σε μόνο 102 ημέρες, αποδίδει ήδη σημαντικά. Είμαστε περήφανοι που συμβάλουμε στην απελευθέρωση της αναπτυξιακής δυναμικής της Πάρου». Επιπλέον, ο κ. Γερογιάννης δήλωσε: «Κρίνοντας το καλοκαίρι του 2016 για όλο μας το δίκτυο, μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα με αδύναμο Μάιο και κυρίως Ιούνιο που επηρέασαν αρνητικά την πορεία του πρώτου εξαμήνου, ο Ιούλιος και ο Αύγουστος είχαν ικανοποιητική πορεία σε πληρότητες και ανάπτυξη της κίνησης. Παράλληλα και η δυναμική των προ-κρατήσεων, για το κλείσιμο της σαιζόν, Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου διαμορφώνεται θετικά τόσο σε παλιότερους, όσο και στους νέους προορισμούς του δικτύου μας».
Υπενθυμίζεται ότι μετά την ολοκλήρωση του νέου διαδρόμου της Πάρου από το ελληνικό δημόσιο, η Olympic Air υπήρξε φορέας εκτέλεσης και χρηματοδότησης του έργου ολοκλήρωσης και λειτουργίας του σταθμού επιβατών, αλλά και των έργων υποδομής του νέου αερολιμένα Πάρου.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/OLYMPIC AIR /STR
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ