
Κατά 13,9% μειώθηκαν τα έσοδα του ναυτιλιακού Ομίλου Rickmers το πρώτο εξάμηνο του έτους, σε σχέση με την περσινή περίοδο.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με την εξαμηνιαία έκθεση που δημοσιοποιήθηκε, το πρώτο εξάμηνο του 2016 ο Όμιλος παρουσίασε ενοποιημένα έσοδα ύψους €249,3 εκατ., όταν το πρώτο εξάμηνο του 2015 είχαν αγγίξει τα € 289.600.000.
Tα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) για το α’ εξάμηνο του 2016 διαμορφώθηκαν στα €87,7 εκατ., καταγράφοντας πτώση 36,1% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2015 (€137,4 εκατ.).
Τα στελέχη του Ομίλου αποδίδουν αυτήν την πτώση στην υποτονική οικονομική ανάπτυξη σε πολλά μέρη του κόσμου όπου οι εταιρείες του Ομίλου δραστηριοποιούνται, στο σκληρό ανταγωνισμό μεταξύ των ναυτιλιακών εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, αλλά και στην περαιτέρω μείωση των ναύλων, η οποία σημάδεψε το πρώτο μισό του 2016. Επιπλέον, ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα συνεχίζει να αποτελεί η αποµείωση της αξίας των παγίων στοιχείων των εταιρειών του Ομίλου, λόγω των οικονομικών συνεπειών από τη συνεχιζόµενη χρηµατοοικονοµική κρίση.
Στην εξαμηνιαία έκθεση τα στελέχη του Ομίλου επισημαίνουν ότι καθώς οι προβλέψεις για την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη παραμένουν υποτονικές με άμεσο αρνητικό αντίκτυπο στη δια θαλάσσης διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, δεν αναμένεται να καταγραφεί βελτίωση στα αποτελέσματα του Ομίλου κατά το δεύτερο μισό του έτους. Μάλιστα, για το σύνολο του τρέχοντος έτους τα στελέχη του Rickmers Group αναμένουν τα ενοποιημένα λειτουργικά αποτελέσματα EBITDA να κινηθούν σημαντικά χαμηλότερα από τα αντίστοιχα του 2015.
Φωτό: flickr.com/JAXPORT
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ