
Παραιτήθηκε από συνήγορος του 77χρονου εξαδέλφου του, που κατηγορείται για το τετραπλό φονικό στην Αίγινα, ο γνωστός ποινικολόγος Αλέξανδρος Λυκουρέζος.
Ο κ. Λυκουρέζος υποστήριξε σε ανακοίνωσή του ότι «δεν μπορεί να ασκήσει με την απαιτούμενη ψυχραιμία και νηφαλιότητα τα υπερασπιστικά του καθήκοντα» από τη στιγμή που ο κατηγορούμενος είναι στενός συγγενής του.
Η απόφαση αυτή έρχεται μία μόλις ημέρα μετά τις δηλώσεις του γνωστού ποινικολόγου στην είσοδο των Δικαστηρίων Πειραιά, όπου μεταξύ άλλων υποστήριξε ότι «η αμέλεια δεν οφείλεται στον χειριστή του σκάφους».
Οι κατηγορίες που βαρύνουν τον 77χρονο είναι κακουργηματικού και πλημμεληματικού χαρακτήρα, όπως είναι η πρόκληση ναυαγίου που προκάλεσε τον θάνατο ατόμων και η ανθρωποκτονία από αμέλεια
Ως προς τις έρευνες, αυτές συνεχίζονται από το Λιμενικό Σώμα καθώς αναζητούνται μάρτυρες και άλλα ευρήματα που θα ρίξουν άπλετο φως στις συνθήκες κάτω από τις οποίες το ταχύπλοο που φέρεται να οδηγούσε ο 77χρονος, εμβόλισε το τουριστικό σκάφος.
Το ταχύπλοο σκάφος που προκάλεσε το δυστύχημα
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τον υπουργό Ναυτιλίας, Θοδωρή Δρίτσα, ο οποίος μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΙ, ο δράστης του δυστυχήματος υποστήριξε ότι την ώρα του τραγικού συμβάντος είχε αναπτύξει ταχύτητα 21 μιλίων την ώρα, ταχύτητα «αδιανόητη» σύμφωνα με τον υπουργό.
Χθες, πραγματοποιήθηκε η νεκροτομή στη σορό του κυβερνήτη του τουριστικού σκάφους από τον προϊστάμενο της ιατροδικαστικής υπηρεσίας Ηλία Μπογιόκα και σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες διαπιστώθηκε ότι ο άτυχος άνδρας, τραυματισμένος από την σύγκρουση των δύο πλοίων, έπεσε στη θάλασσα χωρίς τις αισθήσεις του, με τραγικό αποτέλεσμα να πνιγεί ζωντανός. Σήμερα θα πραγματοποιηθούν εκτός απροόπτου οι νεκροτομές στις άλλες τρεις σορούς για να διαπιστωθούν οι αιτίες θανάτου.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΒΛΑΪΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ