
Στελέχη της Αρχής Λιμένων της Κένυας εκφράζουν την πεποίθησή τους ότι τα έργα επέκτασης του λιμένα της Μομπάσα, που ολοκληρώθηκαν στις αρχές του 2016, θα ενισχύσουν την τοπική οικονομία και το επιχειρείν, παρά τον εντεινόμενο ανταγωνισμό από γειτονικούς λιμένες.
Μάλιστα, η Catherine Mturi-Wairi, που κατέχει από τις 12 Ιουλίου 2016 την θέση της διευθύνουσας συμβούλου στην Αρχή Λιμένων Κένυας (ΚPA), μιλώντας σε δημοσιογράφους την περασμένη Παρασκευή τόνισε ότι η κατασκευή του δεύτερου τερματικού σταθμού επιτρέπει στο μεγαλύτερο λιμένα της ανατολική Αφρικής να αντιμετωπίσει με επιτυχία τόσο τον ανταγωνισμό των άλλων λιμένων της περιοχής όσο -βεβαίως- και το ζήτημα των μεγάλων καθυστερήσεων στην φορτοεκφόρτωση εμπορευμάτων.
Η Catherine Mturi-Wairi τόνισε ότι στόχος της Αρχής Λιμένων της χώρας είναι να ανταποκριθεί ο λιμένας της Μομπάσα άμεσα και με επιτυχία στην αυξανόμενη εμπορική ζήτηση της ίδιας της Κένυας αλλά και να ικανοποιηθούν παράλληλα οι μεγεθυνόμενες ανάγκες σε εισαγωγή καυσίμων, μηχανημάτων αλλά και άλλων αγαθών χωρών που γειτονεύουν με την Κένυα, όπως η Ουγκάντα, το Μπουρούντι, η Ρουάντα, η Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, το Νότιο Σουδάν, χώρες για τις οποίες η Μομπάσα αποτελεί την πλέον αξιόπιστη εμπορική πύλη.
Να σημειωθεί ότι από τον εμπορικό λιμένα της Μομπάσα διακινούνται περί τα 1,1 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια σε ετήσια βάση και περί τους 26 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων, καθιστώντας τη Μομπάσα το πέμπτο μεγαλύτερο λιμάνι της αφρικανικής ηπείρου.
Φωτό: flickr.com/ TradeMark East Africa
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…

Οκτώ χώρες του ΟPEC+ συμφώνησαν να αυξήσουν την παραγωγή πετρελαίου τον Δεκέμβριο κατά 137.000 βαρέλια ημερησίως και στη συνέχεια να σταματήσουν τις αυξήσεις της…

Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ