
Η πτώση των ναύλων στον κλάδο των εμπορευματοκιβωτίων και οι χαμηλές τιμές του πετρελαίου οδήγησαν τα κέρδη του Ομίλου της Α.Ρ. Møller-Maersk κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους σε μεγάλη υποχώρηση, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα ο Όμιλος σήμερα το πρωί.
Συγκεκριμένα, ο δανέζικος Όμιλος είδε τα κέρδη του να μειώνονται σημαντικά φτάνοντας τα σχεδόν 120 εκατομμύρια ευρώ, όταν κατά το δεύτερο τρίμηνο του περασμένου έτους είχαν αγγίξει το 1,1 δις ευρώ.
Σε ό,τι αφορά τα έσοδα του Ομίλου, αυτά μειώθηκαν από τα περίπου €9,41 δις στα σχεδόν 8 δις. Πιο αναλυτικά τα έσοδα του Ομίλου μειώθηκαν το δεύτερο τρίμηνο του 2016 κατά σχεδόν €1,4 δις ή περίπου 15% σε σχέση πάντα με το δεύτερο τρίμηνο του 2015, με τη μείωση να αποδίδεται στην κατά 24% χαμηλότερη μέση τιμή των ναύλων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στην κατά 26% χαμηλότερη τιμή του πετρελαίου. Από την άλλη η μείωση αυτή αντισταθμίστηκε εν μέρει από έναν κατά 6,9% υψηλότερο όγκο διακινηθέντων εμπορευματοκιβωτίων.
Να σημειωθεί ότι και κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους ο όμιλος της Maersk παρουσίασε μειωμένη κερδοφορία, με τα κέρδη να φτάνουν τα €203,8 εκατ. σε σχέση με τα €1,36 δις για την αντίστοιχη περίοδο του 2015.
Ο νέος επικεφαλής του Ομίλου της Møller-Maersk Søren Skou, ο οποίος ανέλαβε την θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου από την 1η Ιουλίου, σε δηλώσεις του σήμερα το πρωί ανέφερε με έμφαση ότι «το αποτέλεσμα δεν είναι ικανοποιητικό».
Στελέχη του Ομίλου, πάντως, δηλώνουν ότι η Maersk θα συνεχίσει την προσπάθεια διατήρησης μίας καλής λειτουργικής απόδοσης, με περιστολή των λειτουργικών εξόδων και με ταυτόχρονη εστίαση στην ενίσχυση της θέσης του Ομίλου στην αγορά. Βέβαια, ο δανέζικος Όμιλος αναμένει για το σύνολο του έτους τα κέρδη να κινηθούν σημαντικά χαμηλότερα από ό,τι το 2015.
Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τα οικονομικά αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου της Α.Ρ. Møller-Maersk εδώ.
Φωτό: www.maersk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lympousakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ