
Έπεσε η αυλαία του Ράλι Ιονίου 2016, που διοργανώθηκε για 27η συνεχή χρονιά, με τον τερματισμό που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 7 Αυγούστου στον Αστακό Αιτωλοακαρνανίας.
Ο φετινός ιστιοπλοϊκός αγώνας ξεκίνησε απο την Ιτέα την Δευτέρα 1η Αυγούστου με σταθμούς σε Ρίο, Πάτρα, Οξιά και Ιθάκη.
Το Ράλι Ιονίου, καθώς και η Ρεγκάτα Αιγαίου κατατάσσονται στους σημαντικότερους εβδομαδιαίους αγώνες τόσο σε συμμετοχή σκαφών, όσο και σε συμμετοχή ομίλων, στον Ελλαδικό χώρο.
Να σημειωθεί ότι το Πολεμικό Ναυτικό στο πλαίσιο της στενότερης διασύνδεσής του με την θαλασσινή κοινότητα, καθώς και της στήριξης ναυταθλητικών δραστηριοτήτων, ανταποκρίθηκε θετικά στο αίτημα του Δήμου Δελφών και του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Πατρών, που αποτέλεσαν τους συνδιοργανωτές της 27ης Ιστιοπλοϊκής Εβδομάδας Ιονίου, διαθέτοντας το Ταχύ Περιπολικό Κατευθυνομένων Βλημάτων (ΤΠΚ) ΚΑΒΑΛΟΥΔΗΣ, ως πλοίο συνοδείας των αγώνων.
Σε ό,τι αφορά την Aegean Regatta, λιμάνι εκκίνησης θα είναι η Μαρίνα του Porto Carras Grand Resort στη Χαλκιδική και τα σκάφη θα βάλουν πλώρη την 20ή Αυγούστου για τη Μύρινα της Λήμνου. Επόμενος σταθμός ο Άγιος Ευστράτιος, μία καινοτομία της Ρεγκάτας του Αιγαίου, καθώς για πρώτη φορά το συγκεκριμένο νησί θα αποτελέσει προορισμό ιστιοπλοϊκού αγώνα, μετά o Μόλυβος και ο τερματισμός θα γίνει στη Μυτιλήνη.
Συντονιστής όμιλος της Aegean Regatta 2016 είναι ο Ιστιοπλοϊκός Όμιλος Μυτιλήνης και συνδιοργανωτές οι: Α.Σ.Ι.Α.Θ. Ρόδου, A.O. Aιγαίου, N.O. Xίου, N.O. Σάμου, Ν.Ο. Καρλοβάσου, Λ.Ο.Ι.Α.Θ. Μυτιλήνης, Ν.Ο. Λέρου, και Ι.Ο. Χίου.
Φωτό: http://www.hellenicnavy.gr/el/enimerosi/deltia-typou/item/6696-27i-diethnis-istioploiki-evdomada-ioniou.html
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ