
Έπεσε η αυλαία του Ράλι Ιονίου 2016, που διοργανώθηκε για 27η συνεχή χρονιά, με τον τερματισμό που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 7 Αυγούστου στον Αστακό Αιτωλοακαρνανίας.
Ο φετινός ιστιοπλοϊκός αγώνας ξεκίνησε απο την Ιτέα την Δευτέρα 1η Αυγούστου με σταθμούς σε Ρίο, Πάτρα, Οξιά και Ιθάκη.
Το Ράλι Ιονίου, καθώς και η Ρεγκάτα Αιγαίου κατατάσσονται στους σημαντικότερους εβδομαδιαίους αγώνες τόσο σε συμμετοχή σκαφών, όσο και σε συμμετοχή ομίλων, στον Ελλαδικό χώρο.
Να σημειωθεί ότι το Πολεμικό Ναυτικό στο πλαίσιο της στενότερης διασύνδεσής του με την θαλασσινή κοινότητα, καθώς και της στήριξης ναυταθλητικών δραστηριοτήτων, ανταποκρίθηκε θετικά στο αίτημα του Δήμου Δελφών και του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Πατρών, που αποτέλεσαν τους συνδιοργανωτές της 27ης Ιστιοπλοϊκής Εβδομάδας Ιονίου, διαθέτοντας το Ταχύ Περιπολικό Κατευθυνομένων Βλημάτων (ΤΠΚ) ΚΑΒΑΛΟΥΔΗΣ, ως πλοίο συνοδείας των αγώνων.
Σε ό,τι αφορά την Aegean Regatta, λιμάνι εκκίνησης θα είναι η Μαρίνα του Porto Carras Grand Resort στη Χαλκιδική και τα σκάφη θα βάλουν πλώρη την 20ή Αυγούστου για τη Μύρινα της Λήμνου. Επόμενος σταθμός ο Άγιος Ευστράτιος, μία καινοτομία της Ρεγκάτας του Αιγαίου, καθώς για πρώτη φορά το συγκεκριμένο νησί θα αποτελέσει προορισμό ιστιοπλοϊκού αγώνα, μετά o Μόλυβος και ο τερματισμός θα γίνει στη Μυτιλήνη.
Συντονιστής όμιλος της Aegean Regatta 2016 είναι ο Ιστιοπλοϊκός Όμιλος Μυτιλήνης και συνδιοργανωτές οι: Α.Σ.Ι.Α.Θ. Ρόδου, A.O. Aιγαίου, N.O. Xίου, N.O. Σάμου, Ν.Ο. Καρλοβάσου, Λ.Ο.Ι.Α.Θ. Μυτιλήνης, Ν.Ο. Λέρου, και Ι.Ο. Χίου.
Φωτό: http://www.hellenicnavy.gr/el/enimerosi/deltia-typou/item/6696-27i-diethnis-istioploiki-evdomada-ioniou.html
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Με την αβεβαιότητα να αποτελεί το νέο status quo του διεθνούς εμπορίου και της παγκόσμιας ναυτιλίας, η δραστηριότητα των πλοιοκτητών στη δευτερογενή αγορά bulk…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ