
Για την Ένωση των Γερμανών Εφοπλιστών οι βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα μέλη της είναι η πρόκληση της ψηφιοποίησης, η χρηματοδότηση καθώς και η προστασία του περιβάλλοντος. Πρόκειται για τρία ζητήματα, που όπως κατέδειξε η έρευνα της PricewaterhouseCoopers (PwC), η οποία διενεργήθηκε για λογαριασμό της Ένωσης, ο τρόπος του χειρισμού τους -μέσα σε ένα άκρως απαιτητικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον- θα καθορίσει σε σημαντικό βαθμό και τους όρους της μελλοντικής βιωσιμότητας της γερμανικής εμπορικής ναυτιλίας.
Αυτή είναι η άποψη που εξέφρασε ο Ralf Nagel, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης Γερμανών Εφοπλιστών.
Επιπλέον, και πάντα με αφορμή τα συμπεράσματα της έκθεσης της PwC, ο Ralf Nagel άσκησε κριτική στην αποδεδειγμένη πλέον απροθυμία των γερμανικών τραπεζών να χρηματοδοτήσουν με ικανοποιητικά κεφάλαια την προσπάθεια των γερμανικών ναυτιλιακών εταιρειών να αναπτύξουν καινοτόμα ψηφιακά τεχνολογικά προϊόντα, έτσι ώστε να καταστούν εκ νέου ανταγωνιστικές στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα.
Μάλιστα, ο ίδιος πρόσθεσε ότι αυτή η απροθυμία των τραπεζών εκ των πραγμάτων θα οδηγήσει τους Γερμανούς εφοπλιστές σε αναζήτηση εναλλακτικών πηγών χρηματοδότησης στο εξωτερικό από νέους εταίρους.
Και καθώς φαίνεται τα μέλη της Ένωσης των Γερμανών Εφοπλιστών έχουν ήδη προχωρήσει σε πρώτες συζητήσεις με εταιρείες σχεδιασμού, ανάπτυξης και διάθεσης καινοτόμων προϊόντων επιχειρηματικού λογισμικού με έδρα την Ινδία, ενώ η αναζήτηση κεφαλαίων επικεντρώνεται σε Αμερική αλλά και Κίνα και αφορά τόσο σε επενδυτικά funds όσο και σε τραπεζικά ιδρύματα.
Φωτό: flickr.com/Siegfried Zackl
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ