
Η Danaos Corporation (“Danaos”) (NYSE: DAC), ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου 2016.
Η εταιρεία πραγματοποίησε καθαρό αποτέλεσμα $47,7 εκ. ή $0,43 ανά μετοχή έναντι των $38 εκ. ή $0,35 ανά μετοχή την αντίστοιχη περίοδο του 2015. Με το πέρας του δευτέρου τριμήνου, η εταιρεία ανακοίνωσε ακόμη καθαρά έσοδα $94,9 εκ. για το πρώτο εξάμηνο του 2016, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 38,3% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2015.
Τα έσοδα από λειτουργικές δραστηριότητες ανήλθαν σε $137 εκ., παρουσιάζοντας μικρή μείωση 3,2% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και 2% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του προηγούμενου έτους. Η συνολική αξία των συμβολαίων ναυλώσεων της εταιρείας ανέρχεται σε $2,8 δις με μέγιστη διάρκεια το 2028.
Ο Δρ. Κούστας, CEO της Danaos Corporation, δήλωσε κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων πως η εταιρεία αύξησε τα καθαρά αποτελέσματα σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, κυρίως λόγω της μείωσης των χρηματοοικονομικών εξόδων της.
Σημείωσε ακόμη πως, ο κλάδος των εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα απαιτητικός, παρατηρείται όμως μια σχετική βελτίωση της αγοράς, η οποία υποδεικνύει πως τα χειρότερα έχουν περάσει. Τόνισε ακόμη πως είναι αισιόδοξος ότι η άνοδος του παγκόσμιου ΑΕΠ ταυτόχρονα με τη μείωση της προσφερόμενης χωρητικότητας στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, θα οδηγήσουν σε εξισορρόπηση της αγοράς έως την άνοιξη του 2017.
O Δρ. Κούστας εξέφρασε ακόμη την ικανοποίηση του για την Danaos Corporation, η οποία εξακολουθεί να έχει την ελάχιστη δυνατή έκθεση στη spot αγορά, διατηρώντας τη στρατηγική επιλογή της πολιτικής μακροχρόνιων ναυλώσεων. Σημείωσε μάλιστα πως ο αδρανής στόλος των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της εταιρείας παραμένει στο 6%.
Σημειώνεται πως η εισηγμένη στο NYSE, ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία, ελέγχει και διαχειρίζεται στόλο 59 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, η χωρητικότητα των οποίων κυμαίνεται από 2.200 έως 13.100 TEU. Βασικοί ναυλωτές των πλοίων της εταιρείας είναι οι HMM, CMA CGM, Hanjin, Yang Ming, China Shipping και ZIM.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ