
Η Danaos Corporation (“Danaos”) (NYSE: DAC), ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου 2016.
Η εταιρεία πραγματοποίησε καθαρό αποτέλεσμα $47,7 εκ. ή $0,43 ανά μετοχή έναντι των $38 εκ. ή $0,35 ανά μετοχή την αντίστοιχη περίοδο του 2015. Με το πέρας του δευτέρου τριμήνου, η εταιρεία ανακοίνωσε ακόμη καθαρά έσοδα $94,9 εκ. για το πρώτο εξάμηνο του 2016, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 38,3% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2015.
Τα έσοδα από λειτουργικές δραστηριότητες ανήλθαν σε $137 εκ., παρουσιάζοντας μικρή μείωση 3,2% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και 2% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του προηγούμενου έτους. Η συνολική αξία των συμβολαίων ναυλώσεων της εταιρείας ανέρχεται σε $2,8 δις με μέγιστη διάρκεια το 2028.
Ο Δρ. Κούστας, CEO της Danaos Corporation, δήλωσε κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων πως η εταιρεία αύξησε τα καθαρά αποτελέσματα σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, κυρίως λόγω της μείωσης των χρηματοοικονομικών εξόδων της.
Σημείωσε ακόμη πως, ο κλάδος των εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα απαιτητικός, παρατηρείται όμως μια σχετική βελτίωση της αγοράς, η οποία υποδεικνύει πως τα χειρότερα έχουν περάσει. Τόνισε ακόμη πως είναι αισιόδοξος ότι η άνοδος του παγκόσμιου ΑΕΠ ταυτόχρονα με τη μείωση της προσφερόμενης χωρητικότητας στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, θα οδηγήσουν σε εξισορρόπηση της αγοράς έως την άνοιξη του 2017.
O Δρ. Κούστας εξέφρασε ακόμη την ικανοποίηση του για την Danaos Corporation, η οποία εξακολουθεί να έχει την ελάχιστη δυνατή έκθεση στη spot αγορά, διατηρώντας τη στρατηγική επιλογή της πολιτικής μακροχρόνιων ναυλώσεων. Σημείωσε μάλιστα πως ο αδρανής στόλος των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της εταιρείας παραμένει στο 6%.
Σημειώνεται πως η εισηγμένη στο NYSE, ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία, ελέγχει και διαχειρίζεται στόλο 59 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, η χωρητικότητα των οποίων κυμαίνεται από 2.200 έως 13.100 TEU. Βασικοί ναυλωτές των πλοίων της εταιρείας είναι οι HMM, CMA CGM, Hanjin, Yang Ming, China Shipping και ZIM.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο κ. Νικόλας Πατέρας, Πρόεδρος της Contships Management Inc., στο πλαίσιο του 27ου ετήσιου Συνεδρίου, Marine Money…
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ