
Η Danaos Corporation (“Danaos”) (NYSE: DAC), ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου 2016.
Η εταιρεία πραγματοποίησε καθαρό αποτέλεσμα $47,7 εκ. ή $0,43 ανά μετοχή έναντι των $38 εκ. ή $0,35 ανά μετοχή την αντίστοιχη περίοδο του 2015. Με το πέρας του δευτέρου τριμήνου, η εταιρεία ανακοίνωσε ακόμη καθαρά έσοδα $94,9 εκ. για το πρώτο εξάμηνο του 2016, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 38,3% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2015.
Τα έσοδα από λειτουργικές δραστηριότητες ανήλθαν σε $137 εκ., παρουσιάζοντας μικρή μείωση 3,2% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και 2% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του προηγούμενου έτους. Η συνολική αξία των συμβολαίων ναυλώσεων της εταιρείας ανέρχεται σε $2,8 δις με μέγιστη διάρκεια το 2028.
Ο Δρ. Κούστας, CEO της Danaos Corporation, δήλωσε κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων πως η εταιρεία αύξησε τα καθαρά αποτελέσματα σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, κυρίως λόγω της μείωσης των χρηματοοικονομικών εξόδων της.
Σημείωσε ακόμη πως, ο κλάδος των εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα απαιτητικός, παρατηρείται όμως μια σχετική βελτίωση της αγοράς, η οποία υποδεικνύει πως τα χειρότερα έχουν περάσει. Τόνισε ακόμη πως είναι αισιόδοξος ότι η άνοδος του παγκόσμιου ΑΕΠ ταυτόχρονα με τη μείωση της προσφερόμενης χωρητικότητας στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, θα οδηγήσουν σε εξισορρόπηση της αγοράς έως την άνοιξη του 2017.
O Δρ. Κούστας εξέφρασε ακόμη την ικανοποίηση του για την Danaos Corporation, η οποία εξακολουθεί να έχει την ελάχιστη δυνατή έκθεση στη spot αγορά, διατηρώντας τη στρατηγική επιλογή της πολιτικής μακροχρόνιων ναυλώσεων. Σημείωσε μάλιστα πως ο αδρανής στόλος των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της εταιρείας παραμένει στο 6%.
Σημειώνεται πως η εισηγμένη στο NYSE, ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία, ελέγχει και διαχειρίζεται στόλο 59 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, η χωρητικότητα των οποίων κυμαίνεται από 2.200 έως 13.100 TEU. Βασικοί ναυλωτές των πλοίων της εταιρείας είναι οι HMM, CMA CGM, Hanjin, Yang Ming, China Shipping και ZIM.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ