
Σε συνέντευξη Τύπου κατά τη διάρκεια του Farnborough Air Show 2016 στην Αγγλία η Airbus ανακοίνωσε ότι πέτυχε να συνάψει συμβόλαια νέων παραγγελιών ύψους $35 δισεκατομμυρίων, που αφορούν σε συνολικά 279 αεροσκάφη μέσης χωρητικότητας, τύπου Α320.
Συγκεκριμένα, οι υπογραφείσες συμφωνίες αφορούν σε παραγγελίες για 197 αεροσκάφη αξίας $26,3 δισεκατομμυρίων και σε δεσμεύσεις για επιπλέον 82 αεροσκάφη αξίας $8,7 δισεκατομμυρίων.
Η Airbus πέτυχε, επίσης, να αξιοποιήσει προς όφελός της την τάση των αεροπορικών εταιρειών για αναβάθμιση των στόλων τους με μεγαλύτερα αεροσκάφη μέσης χωρητικότητας, με αποτέλεσμα το A321neo (new engine option) να καθίσταται ως η προτιμητέα επιλογή των μεγάλων αεροπορικών παικτών.
Σε ό,τι αφορά την κατηγορία ευρείας ατράκτου, ο ευρωπαϊκός κατασκευαστής αεροσκαφών έλαβε παραγγελίες για 10 αεροσκάφη αξίας $3,4 δις, στα οποία περιλαμβάνονται δύο A330-300s και οκτώ A350-1000s.
Αλλά παραγγελίες η Airbus δέχθηκε και από την DHL Express για αεροσκάφη A330-300 για να καλυφθούν οι ανάγκες του προγράμματος «Passenger-To-Freighter».
Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο John Leahy, Chief Operating Officer – Customers, δήλωσε ότι «οι παραγγελίες που εξασφαλίσαμε κατά την έκθεση στο Farnborough επιβεβαιώνουν την ανοδική μας πορεία κατορθώνοντας για ακόμα μία φορά να ξεπεράσουμε τους ανταγωνιστές μας. Επιπλέον, το γεγονός ότι οι αεροπορικές εταιρείες αναβαθμίζουν το στόλο τους με αεροσκάφη A321neo, καταδεικνύει ότι αυτό το μοντέλο είναι αδιαμφισβήτητα ο “πρωταθλητής” στα αεροσκάφη μεσαίας ατράκτου».
Επιπλέον, ο John Leahy επισήμανε ότι στόχος της εταιρείας είναι η παραγωγή αεροσκαφών που θα προσφέρουν αποδοτικότητα και κερδοφορία, ενώ τόνισε επιπλέον ότι «τα αεροσκάφη μας καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα, είναι φιλικότερα για το περιβάλλον, και σίγουρα πιο άνετα με τα καθίσματα 18-ιντσών που έχουμε ως πρότυπο».


Φωτό: http://www.airbus.com/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ