
Σε συνέντευξη Τύπου κατά τη διάρκεια του Farnborough Air Show 2016 στην Αγγλία η Airbus ανακοίνωσε ότι πέτυχε να συνάψει συμβόλαια νέων παραγγελιών ύψους $35 δισεκατομμυρίων, που αφορούν σε συνολικά 279 αεροσκάφη μέσης χωρητικότητας, τύπου Α320.
Συγκεκριμένα, οι υπογραφείσες συμφωνίες αφορούν σε παραγγελίες για 197 αεροσκάφη αξίας $26,3 δισεκατομμυρίων και σε δεσμεύσεις για επιπλέον 82 αεροσκάφη αξίας $8,7 δισεκατομμυρίων.
Η Airbus πέτυχε, επίσης, να αξιοποιήσει προς όφελός της την τάση των αεροπορικών εταιρειών για αναβάθμιση των στόλων τους με μεγαλύτερα αεροσκάφη μέσης χωρητικότητας, με αποτέλεσμα το A321neo (new engine option) να καθίσταται ως η προτιμητέα επιλογή των μεγάλων αεροπορικών παικτών.
Σε ό,τι αφορά την κατηγορία ευρείας ατράκτου, ο ευρωπαϊκός κατασκευαστής αεροσκαφών έλαβε παραγγελίες για 10 αεροσκάφη αξίας $3,4 δις, στα οποία περιλαμβάνονται δύο A330-300s και οκτώ A350-1000s.
Αλλά παραγγελίες η Airbus δέχθηκε και από την DHL Express για αεροσκάφη A330-300 για να καλυφθούν οι ανάγκες του προγράμματος «Passenger-To-Freighter».
Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο John Leahy, Chief Operating Officer – Customers, δήλωσε ότι «οι παραγγελίες που εξασφαλίσαμε κατά την έκθεση στο Farnborough επιβεβαιώνουν την ανοδική μας πορεία κατορθώνοντας για ακόμα μία φορά να ξεπεράσουμε τους ανταγωνιστές μας. Επιπλέον, το γεγονός ότι οι αεροπορικές εταιρείες αναβαθμίζουν το στόλο τους με αεροσκάφη A321neo, καταδεικνύει ότι αυτό το μοντέλο είναι αδιαμφισβήτητα ο “πρωταθλητής” στα αεροσκάφη μεσαίας ατράκτου».
Επιπλέον, ο John Leahy επισήμανε ότι στόχος της εταιρείας είναι η παραγωγή αεροσκαφών που θα προσφέρουν αποδοτικότητα και κερδοφορία, ενώ τόνισε επιπλέον ότι «τα αεροσκάφη μας καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα, είναι φιλικότερα για το περιβάλλον, και σίγουρα πιο άνετα με τα καθίσματα 18-ιντσών που έχουμε ως πρότυπο».
Φωτό: http://www.airbus.com/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ