
Σε συνέντευξη Τύπου κατά τη διάρκεια του Farnborough Air Show 2016 στην Αγγλία η Airbus ανακοίνωσε ότι πέτυχε να συνάψει συμβόλαια νέων παραγγελιών ύψους $35 δισεκατομμυρίων, που αφορούν σε συνολικά 279 αεροσκάφη μέσης χωρητικότητας, τύπου Α320.
Συγκεκριμένα, οι υπογραφείσες συμφωνίες αφορούν σε παραγγελίες για 197 αεροσκάφη αξίας $26,3 δισεκατομμυρίων και σε δεσμεύσεις για επιπλέον 82 αεροσκάφη αξίας $8,7 δισεκατομμυρίων.
Η Airbus πέτυχε, επίσης, να αξιοποιήσει προς όφελός της την τάση των αεροπορικών εταιρειών για αναβάθμιση των στόλων τους με μεγαλύτερα αεροσκάφη μέσης χωρητικότητας, με αποτέλεσμα το A321neo (new engine option) να καθίσταται ως η προτιμητέα επιλογή των μεγάλων αεροπορικών παικτών.
Σε ό,τι αφορά την κατηγορία ευρείας ατράκτου, ο ευρωπαϊκός κατασκευαστής αεροσκαφών έλαβε παραγγελίες για 10 αεροσκάφη αξίας $3,4 δις, στα οποία περιλαμβάνονται δύο A330-300s και οκτώ A350-1000s.
Αλλά παραγγελίες η Airbus δέχθηκε και από την DHL Express για αεροσκάφη A330-300 για να καλυφθούν οι ανάγκες του προγράμματος «Passenger-To-Freighter».
Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο John Leahy, Chief Operating Officer – Customers, δήλωσε ότι «οι παραγγελίες που εξασφαλίσαμε κατά την έκθεση στο Farnborough επιβεβαιώνουν την ανοδική μας πορεία κατορθώνοντας για ακόμα μία φορά να ξεπεράσουμε τους ανταγωνιστές μας. Επιπλέον, το γεγονός ότι οι αεροπορικές εταιρείες αναβαθμίζουν το στόλο τους με αεροσκάφη A321neo, καταδεικνύει ότι αυτό το μοντέλο είναι αδιαμφισβήτητα ο “πρωταθλητής” στα αεροσκάφη μεσαίας ατράκτου».
Επιπλέον, ο John Leahy επισήμανε ότι στόχος της εταιρείας είναι η παραγωγή αεροσκαφών που θα προσφέρουν αποδοτικότητα και κερδοφορία, ενώ τόνισε επιπλέον ότι «τα αεροσκάφη μας καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα, είναι φιλικότερα για το περιβάλλον, και σίγουρα πιο άνετα με τα καθίσματα 18-ιντσών που έχουμε ως πρότυπο».
Φωτό: http://www.airbus.com/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ