
Υπεγράφησαν χθες οι συμβάσεις μεταξύ του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και την Ελληνική Εταιρεία με την επωνυμία «ΑΡΙΕΞΠΟ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», για τη Συντήρηση επιπέδου W5 κύριων μηχανών ΠΑΘ/Λ.Σ. 070 και «προμήθεια υλικών –ανταλλακτικών κύριων μηχανών πλωτών μέσων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ και προμήθεια και εγκατάσταση 10 κυρίων μηχανών πλωτών περιπολικών σκαφών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.», προϋπολογισθείσας αξίας 545.000,00€ και 1.818.347,50€ αντίστοιχα, μετά την ολοκλήρωση των δημόσιων τακτικών διαγωνισμών ανοικτής διαδικασίας και διεθνούς συμμετοχής που διενεργήθηκαν τον Απρίλιο (11-4-2016 και 15-4-2016), στο πλαίσιο χρηματοδότησης από τη δράση Επείγουσα Συνδρομή (EMERGENCY ASSISTANCE) 2015 του «Ταμείου Εσωτερικής Ασφάλειας» και του Προϋπολογισμού εξόδων έτους 2016 του Πράσινου Ταμείου/ λογαριασμός «Γαλάζιο Ταμείο».
Οι συγκεκριμένες προμήθειες χρηματοδοτούνται κατά ποσοστό 100% από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και κατά 100% από το Πράσινο Ταμείο/ λογαριασμός «Γαλάζιο Ταμείο», χωρίς να επιβαρύνεται ο Τακτικός Προϋπολογισμός του ΥΝΑΝΠ, ενώ οι συμβάσεις που υπογράφηκαν αφορούν στο συνολικό ποσό των 544.600,00€ και 1.790.348,72€ (απαλλάσσεται ΦΠΑ) αντίστοιχα. Πρόκειται για ιδιαίτερα σημαντικά έργα, από οικονομική άποψη, λόγω του υψηλού προϋπολογισμού αυτών, όσο και από επιχειρησιακή άποψη, καθώς θα προσδώσουν σημαντικά οφέλη στην επιχειρησιακή ικανότητα του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής, αφού αναβαθμίζουν και ενεργοποιούν το στόλο του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
Πιο συγκεκριμένα, οι προμήθειες αφορούν, σε εργασίες συντήρησης επιπέδου W5 που θα γίνουν στις 4 κύριες μηχανές του ΠΑΘ/Λ.Σ. 070, ηλεκτρονικά χειριστήρια και ηλεκτρονικές πλακέτες συστημάτων παρακολούθησης –λειτουργίας καθώς και ανταλλακτικά κύριων μηχανών των περιπολικών σκαφών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ, όπως και 10 κύριων μηχανών που θα αντικαταστήσουν υφιστάμενους κινητήρες σε σκάφη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τύπου LAMBRO 57 PB CLASSIII που επιχειρούν κυρίως στο Ανατολικό Αιγαίο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ